24 lipca 2013

Druga część pobytu w Mielnie ;)

Cześć Kochani tak jak obiecałam jest kolejny post z pobytu w Mielnie ;) Tym razem są to kolejne trzy  dni,które spędziliśmy w tym pięknym miasteczku.Uwielbiam tamten czas <3!Szykuje jeszcze 2/3 post w tym jedna stylizację. A teraz zapraszam do oglądania oraz przypominam o dwóch trwających konkursach: pierwszy i drugi ;) Uciekam buziaki ;*









 W co byłam ubrana ?
bluzka-reserved | spodnie-JONA | torebka-etorba | converse-citysport

musiałam <3 mam cudownego chłopaka ;*!




W co byłam ubrana ?
bomber-mosquito | bluzka-reserved | spodnie-JONA| lordsy-pantofelek24 | torebka-etorba

 5.09.2010 rok <3!




W co byłam ubrana ?
spodnie-mosquito | bluza-denley | converse-citysport 

 I na koniec coś dla osłody dziewczyny ;)




22 komentarze

  1. o mój bożę Ci faceci...mmmm...że mnie tam nie było! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaż zdjęcie w stroju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie posiadam takiego ;) Zawsze jak szliśmy na plaże sie kapać wszystko zostawialiśmy w domu

      Usuń
    2. no właśnie po co brać ze sobą rzeczy i ich później pilnować:)
      a ostatnie foteczki mrrrrrramrusne:D

      Usuń
    3. dokładnie ;) za dużo osób jest na plaży na takie rzeczy ;)

      Usuń
    4. lool ale skoro już tak blogujesz to pokazałabyś strój a nie... Tak w ogóle to sie chyba wstydzisz i dlatego...

      Usuń
    5. po co Wam mój strój kąpielowy ?... zwykły czarny i różowy mam ;)

      Usuń
  3. niebieska róża! <3
    fajnie fajnie. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;)))


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ci w stylu sportowym ! uwielbiam tego typu zestawy :)
    Pozdrawiam , widać ,że czas ci fajnie zleciał !
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra zdjęcia, udany dzień miałaś! Śliczny zestaw. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przystojniaakiii <3 No i śliczna Ty :*!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Waaaam dobrze :) kurcze, ale się załapałaś na facetów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mielno już trochę przereklamowane, ale zdjęcia wyszły fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szara torebka, szare dresy i Ci tańczący Panowie*.*
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupujesz ubrania, zakładasz je raz, robisz zdjęcia i juz Ci sie nie podobają więc je sprzedajesz.. jaki to ma sens?

    OdpowiedzUsuń
  12. zauroczyłam się tymi bransoletkami *.*
    obserwujemy?
    zapraszam do mnie : http://stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie gdzie jesteś na tle zachodu słońca cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

TOP