25 sierpnia 2013

Paznokcie zelowe- moja przygoda

Cześć kochani;) W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać czym ostatnio zaczęłam się interesować. Mowa o paznokciach żelowych. Mam już cały sprzęt to robienia takich cudeniek na paznokciach.Dopiero się tego wszystkiego uczę i powiem Wam,że bardzo lubię to robić.W tym poście głownie chce Wam pokazać co jest potrzebne do robienia takich paznokci oraz kilka moich pierwszych prac. Większość z tych rzeczy zamówiłam na stronie nails.silcare.com Bardzo polecam wszystkie produkty,ponieważ są bardzo dobrej jakości a to w tym wszystkim najważniejsze. Myślę o konkurs na fanpage,w którym do wygrania będą lakiery własnie z tej strony.Sam ich używam i utrzymuje się bardzo długo na paznokciach. Chcecie?:)

+ Ostatnio znalazłam bardzo ładne lampy o rożnych,ciekawych kształtach tutaj- http://www.lampy.pl/  , polecam ;)
lampa -tutaj

żele-tutaj

tipsy-tutaj

pilniki-tutaj

przybory to stempelków-allegro

płyny do paznokci,kleje,odżywki-tutaj


gilotyna,patyczki,pędzle-tutaj

ozdoby-chińczyk

Kilka pierwszych prac mojego autorstwa ;)

 Jak się Wam podoba ?:)

20 komentarzy

  1. Mialam kiedyz zele jak bylam mlodsza ale potem strasznie paznokcie wygladaly :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze chciałam umieć takie rzeczy robić... ale po prostu nie potrafie! :D nigdy mi nie wychodzi :D ale za to Tobie wychodzi świetnie! :)

    zapraszam do mnie, Kochana :)
    http://the-velvet-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie ładne :) szczerze mówiąc mam ten zestaw do stempelków i jak dla mnie jest do kitu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka kolekcja:) pierwsze wyszły Ci naprawdę ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne hobby :)) moja koleżanka też robi pazurki :) Twoje wyszły ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja bratowa sie tym zajmuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest cudne cudne cudne ;)


    W wolnej chwili, zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Ci wyszły te pazurki. A mnie zawsze ciekawiło, jak to wygląda 'od kuchni' :D Będzie post w tym stylu ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. masz talent ! o moje przydało by się zadbać. :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nic trudnego ;D też mam cały zestaw ale mi się to w zupełności znudziło ;d fajna rzecz ale na chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ogólnie interesuje się paznokciami więc taki zestaw z chęcią bym sobie przyjęła! :D + pełnooo lakierów oczywiście! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ogólnie interesuje się paznokciami więc taki zestaw z chęcią bym sobie przyjęła! :D + pełnooo lakierów oczywiście! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! Ja zaczęłam przygodę z szyciem na maszynie :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam podobny zestaw, ale ostatnio brakuje mi czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP