8 stycznia 2014

7/01/14 - FUCHSIA SWEATER

Cześć Kochani ;*
Jakie filmy polecacie na zimowe wieczory, chodzi mi o komedie, kryminalne, animowane lub horrory? Oglądałam już tyle raz List do Julii, Plan B, Anioły i Demony, wszystkie części Shreka, Epoki Lodowcowej czy Szybkich i Wściekłych . Jednak szukam czegoś nowego tego typu ;).


Dzisiejszy set nie jest 'wycudowany' jednak ma coś w sobie i jest kobiecy. Tym razem wybrałam sweter w kolorze fuksji,który połączyłam z marmurkowymi spodniami oraz czarnymi muklukami. Czarne mukluki są moim nowym nabytkiem, mukluków za kostkę mam aż 3 pary( czarne, beżowe i szare). Nie wiem jak Wy  ale ja je uwielbiam <3! Jak widzicie znowu posłużyłam się białym T-shirtem.Co myślicie o tej stylizacji ?:)
 sweter- TUTAJ
spodnie- tally weijl
T-shirt- reserved
mukluki- roberto_pl
bransoletki- magiazakupów
naszyjnik- sammydress

33 komentarze

  1. witaj ;) ostatnio oglądałam film kryminalny "Protektor", świetny, trzyma w napięciu :)
    stylizacja nie w moim stylu, że tak brzydko powiem: wolę Cię elegancką :)
    pozdrawiam Monia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) ooo muszę oglądnąć, hehe ja siebie też wolę w bardziej eleganckim wydaniu jednak co za dużo to nie zdrowo ;)

      Usuń
  2. A mi się stylizacja bardzo podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż.. Ja ostatnio albo odmóżdżam się dowolnymi komediami (głównie polskimi) znalezionymi a youtube lub staram się wybrać jakiś fajny dokument. ; > Od czasu do czasu przypadkiem trafiam na jakieś małe ciekawe perełki. W poprzednim tygodniu obejrzałam 'Żegnaj blondyneczko!'. Polecam, jeżeli ktoś lubi taką tematykę. ; )

    Zestaw całkiem fajny. Lubię elementy z mocnym różem. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Na luz też trzeba wrzucić od czasu do czasu, a taka stylizacja jest idealna. Śliczne kolory, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie lubie mocnych kolorow, ubieram sie najczesciej w czarne, biale, szare zeczy jednak w tej stylizacji sweterek wyglada cudownie, jest luzno, wygodnie, ale wciaz bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny prosty zestaw:) ładnie Ci w różu:) oglądałaś horror Obecność? świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*:) nie oglądałam ale obejrzę,dzięki ;)

      Usuń
    2. Również polecam "Obecność" świetny horror ;p

      Usuń
    3. dzięki,obejrzę w pierwszej kolejności ;)

      Usuń
  7. lubię takie zestawy, świetny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja zupełnie nie w moim guście (nienawidzę tych butów i nie rozumiem ich fenomenu ;)),ale Tobie to pasuje,wyglądasz tu jak typowa gimnazjalistka ;) Widzę,że znów sesja pod Krzywą,może następnym razem na Zamku?Już jest dostępny dla zwiedzających :)
    A jeśli chodzi o komedię to polecam "Kac Vegas" wszystkie części albo "Nietykalnych".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam,że tylko 'gimnazjalistki' noszą emu ^^ ..nie,na Zamek raczej się nie wybieram ;)

      oglądałam jedno i drugie ;>..

      Usuń
    2. Źle mnie zrozumiałaś:chodziło mi o całość stylizacji,nie o same mukluki i chciałam przez to powiedzieć,że wolę Twoje bardziej kobiece stylizacje :) Nawiasem mówiąc w dzisiejszych czasach większość młodych ludzi słowo "gimnazjalista" czy "gimnazjalistka" odbiera jak obelgę...dlaczego?

      Usuń
    3. rózowy sweter.marmurki i emu tylko dla gimnazjalistek ;) mamy widocznie inne zdanie na ten temat ;)
      jednak zgodzę się z Tobą,ponieważ też wolę siebie w kobiecym wydaniu ;)

      Usuń
  9. jak robisz tak cudownego koka mozesz mi wytlumczyc<3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic trudnego ;) robię wysoko kucyka,różniej specjalna gumkę i przykrywam zwykła gumką do włosów ;) juzzzz^^

      Usuń
  10. śliczna stylizacja :) :)


    Mogłabym prosić o poklikanie w banery na moim blogu? Będę niezmiernie wdzięczna. Daj znać :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super
    sweterek jest przepiękny

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny naszyjnik i fajny sweter :) ja chyba na ferie obejrze już nie wiem po raz który wszystkie części scary movie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor sweterka jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestaw:) bardzo fajny masz ten sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. prosta codzienna stylizacja, a jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się że zawsze wyglądasz tak swojsko :) Fuksja jest super, kiedyś szalałam na punkcie tego koloru ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek dodałam całości fajnej odmiany :) Ja polecam 'Ted' oglądałam dopiero w wigilijny wieczór ale można się pośmiać :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnym czasie :) buźka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) jeszcze nie oglądałam Teda ale widzę,że oglądnę ;)

      Usuń
  18. mam taką samą bluzkę, a naszyjnik przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale ! Ten sweterek jest nieziemski ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja !;)
    Nie wiesz gdzie mogłabym dostać takie mukluki? gdyż na stronie którą podałaś są już niedostępne ;/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

TOP