3 czerwca 2014

03/06/14 - ADIDAS AND TALLY WEIJL

Cześć Kochani ;)  Po sporej dawce zdjęć w sukienkach przyszedł czas na sportowe wydanie.  Tym razem wybrałam fioletową bluzę z adidasa,  do tego spodnie z dziurami oraz ostatnio bardzo modne różowe trampeczki.   A teraz uciekam i zostawiam Was z nowym wpisem,  buziaki ;*


bluza- adidas via laredoute (tutaj)  |  spodnie - tally weijl   |  trampki - secretoutlet  | zegarek- priv (podobny)
spodnie - tally weijl 
trampki - secretoutlet
zegarek- priv (podobny)

23 komentarze

  1. wersja z kucykiem lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta bluzka, kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza z lumpeksu ? bo na taka stara wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaah :D radzę czytać tekst zawarty wyżej :D

      Usuń
  4. Kiedy jakas wyprzedaz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest świetna, ma boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza fajna :) Idealna na co dzień :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma to jak trampeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego nie akceptujesz wszystkich komentarzy..??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ nie są na tematy o których wcześniej pisałam
      i pewnie Ty wcześniej pisałam o tym czy jestem w ciąży... także mówię pierwszy i ostatni raz
      NIE JESTEM W CIĄŻY... a te komentarze są śmieszne ;) aaa i daruj sobie już pytania na ten temat, hahaha xd

      pozdrawiam!

      Usuń
  9. a wystarczyło odpowiedzieć na pierwszy komentarz, a nie unikać tematu, to wtedy nie było by podejrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna bluza! bardzo fajny kolor! dobrze wygladaz w takich stylizacjach na luzie! pozdrawiam


    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń

TOP