8 czerwca 2014

NIEBIESKA SUKIENKA & MONNARI

Dzień Dobry ;) Co słychać u Was nowego ?:)  Do wakacji zostało tylko kilka dni,  a pogoda nas bardzo rozpieszcza.  Myślimy z chłopakiem o pierwszym tegorocznym wypadzie nad jezioro.  Kto Was się już kapał,  jak woda ?:)
Natomiast wracając do stylizacji -  dzisiaj pierwsze skrzypce gra piękna,  kobaltowa sukienka.  Do tego połączyłam mój kolejny nowy nabytek,  a mowa o  ślicznej torebce monnari,  zauroczyłam się w niej od chwili,  kiedy kurier przyniósł mi ją do domu.  Dodatki stanowią czarne sandałki,  z którymi ostatnio się nie rozstaje oraz niebieskie lustrzanki.  A teraz uciekam w Wam życzę udanej niedzieli ;)

 sukienka -  New Estilio  |  sandałki - Labotii  |  torebka - monnari via i-torebki
 sukienka - New Estilio
sandałki - Labotii

23 komentarze

  1. Alicja Szpunar- Chyćko Świetna stylizacja ! Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze , podobają mi się dodatki : bransoletki i torebka:) U mnie dzisiaj było upalnie, nie byłam nad wodą , ale na "łonie natury" - w parku , gdzie pospacerowałam , wspaniale dotleniłam organizm i odpoczęłam wśród zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w niebieskim. Okulary wyjątkowo podbijają efekt. Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej torebki nie widać za bardzo na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem własnie ;) zapomniałam dodać zdjęcie torebki z bliska ale już to zrobiłam ;)

      Usuń
  4. Sliczna sukienka i ladnie podkresla Twoja figure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze Ci w tym kolorze :) Podoba mi się :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. i BEZ DOCZEPÓW JUZ NIE TAK PIĘKNIE... POGRUBIA CIE TA SUKIENKA STRASZNIE :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię swoje włosy również i bez doczepów ;) ale każdy ma swoje zdanie.

      nie widzę, że mnie pogrubiała ale ok ;>

      Usuń
  7. śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie nie pogrubia ! jedna stylizacja na sportowo poszerzała biodra, a ta jest super ! wyglądasz bardzo kobieco i nigdzie nie widać nadmiaru niczego, wręcz podkresliłaś to co w Tobie najlepszego ! Stylizacja zdecydowanie na wieelki plus

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ! ;-)

    http://sandrayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh, sukienki. to już ich czas, kompletnie zapomniałam, z resztą mam ich bardzo mało w szafie. wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Schudłaś coś na tej nowej diecie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna sukienka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. coś nie podoba mi się krój tej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyglądasz, kobaltowy niesamowicie się prezentuje i cudna torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądasz, kobaltowy niesamowicie sie prezentuje. aj i cudna torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń

TOP