9 października 2014

JEANSOWA PARKA & NIKE ROSHE RUN

Cześć kochane ;) W dzisiejszym poście główną rolę gra piękną, jeansowa parka.  Uwielbiam ją !
Bardzo fajnie wygląda w prostych zestawach, którym dodaje charakteru i szyku.
Do czego sweterek w cętki, czarne legginsy oraz moje nowe cudeńka - roshe run'y *.*

Po dość długim czasie jutro wybieram się na paznokcie, ten przestój zregenerował moje paznokcie teraz mają grubszą płytkę, mniej się łamią i co najważniejsze nie wyginają się jak "guma". Jutro pochwale się "nowymi" paznokciami na instagramie (tutaj).

             kurtka - TUTAJ  |  sweterek - TUTAJ

 kurtka - TUTAJ
sweterek - TUTAJ
buty - nike roshe run

15 komentarzy

  1. Już sama nie robisz paznokci? ;) Do kogo teraz chodzisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie chcę mi się, nie mam cierpliwości do tego. Idę pierwszy raz do Klaudii ale o tym pomału ;)

      Usuń
    2. Klaudia robi bardzo niedokładnie:(

      Usuń
  2. parka jest super - nie dość, że jeansowa to jeszcze fajnie skrojona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz wspaniale ! buty cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja uwielbiam stylizacje z panterką :) super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze w takim wydaniu wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę do siebie inie licz że prędko Ci go oddam świetny zestaw ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP