14 października 2014

Propozycja jesiennego zestawu

Witajcie kochane ;* Co u Was ?:) Ja razem z moją ninką kochaną siedzimy na balkonie łapiąc ostatnie promienie słońca, pogoda jest tak świetna i te ciepło bijące po twarzy, uwielbiam to *.*

Przedstawiam Wam moją kolejną propozycję jesiennego zestawu. Tej jesienni stawiam nie tylko na stonowane kolory takie jak czerń , brąz, kobalt czy bordo ale pastele. Ten zestaw jest własnie takim odzwierciedleniem. Mam na sobie nową ramoneską, na którą "polowałam" od początku września.
Do tego pudrowa bluzeczka z bardzo efektownymi rękawami (teraz kosztuje tylko 13 $), czarna torebka orz beżowe szpilki. Specjalnie na koniec zostawiłam jeansy, ponieważ chciałam powiedzieć o nich więcej niż dwa słowa. Jestem niską osobą na dodatek z krótkimi nogami... Jest mi cieżko znaleźć spodnie, które będa w sam raz na długość. Przeważnie wszystkie takie kupuję w tally weijl. Jednak tym razem było inaczej, ponieważ te znalazłam na stronie ebutik.pl . Sklep oferuje bardzo dużo ciekawych spodni w rozmiarach 34 - 42 a ceny są głównie do 50 zł. Na prawdę bardzo opłaca się poszukać coś dla siebie + trwają tam teraz promocja na spodnie i nie tylko, polecam. Link do tego sklepu.

kurtka - TUTAJ  |  spodnie - Forever Pink / eButik.pl 
 kurtka - TUTAJ (podobna tutaj)
szpilki - czasnabuty
torebka - oasap

22 komentarze

  1. zwyklak jakich mało, 90% dziewczyn na ulicy nie mających blogi prezentuje się lepiej od ciebie, bluzka spodnie i kurtka ? no szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt nie karze Ci tutaj zaglądać, także jak Ci się nie podoba to żegnam ;)

      Usuń
    2. czyli tobie trzeba tylko słodko srać bo jak nie to "żegnam" ?

      Usuń
    3. poprzednik ma racje, wiekszosc osob chodzi tak ubrana, stać cie na cos lepszego :)

      Usuń
  2. ta bluzka jest mega chyba sama się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super look i żaden zwyklak, podoba mi się bardzo:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw :) nie rozumiem czepiania się :
    'zwyklak jakich mało, 90% dziewczyn na ulicy nie mających blogi prezentuje się lepiej od ciebie, bluzka spodnie i kurtka ? no szaleństwo! '

    a kto powiedział że na blogach nie można pokazywac zwyklaków ? kazdy pokazuje na swoim blogu to co chce! a komentarz jak zwykle z anonima... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, mam podobną bluzeczkę tylko bardziej pod fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koszula
    świetnie wszytsko ze sobą połączyłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką torebkę:0Super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ramoneska!

    Pozdrawiamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka i w ogóle cały zestaw bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOo ta, jesień zdecydowanie nas rozpieszcza, taką kolorową i ciepłą to ja ją uwielbiam <3 hihih
    świetny zestaw, bluzeczka bardzo mi się podoba! :) uwielbiam pudrowy róż i ta wstawka przy dekoldzie dodaje mega uroku :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się torebka i świetnie przełamuje tu słodycz bluzeczki

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczna bluzeczka;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. na dniach planuje stylizację z nimi ;) wcześniej było jeszcze za ciepło na te kozaki ;)

    wszystko w swoim czasie kochana ;) zaglądaj na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

  14. Chetnie będę zaglądać i obserwować bo fajna ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP