2014-11-04

Kwiecista bluzka & różowe spodnie

Dzień dobry ;) Mam dla Was kolejną jesienną stylizacje. Tym razem wybrałam czerń z domieszką różu. Kurtka jest Wam bardzo dobrze znana. Jednak lekko prześwitująca bluzka z rękawami 3/4 , różowe spodnie oraz czarne botki są tutaj pierwszy raz. Spodnie kupiłam ok. miesiąca temu na promocji w sklepie ebutik.pl za jedyne 40 zł, mają bardzo intensywny kolor co sprawia, że wyróżniają się z tłumu. Są na prawdę świetne. Co chwilkę na stronie ebutik.pl pojawiają się atrakcyjne promocje , więc można kupić spodnie, bluzki, kurtki itd. za połowę ceny. Miłego dnia ;*

bluzka - Forever Pink / eButik.pl    |  kurtka - sheinside
 kurtka - sheinside

O moje paznokcie dba Klaudia. Serdecznie polecam ! ;) Tutaj znajdziecie jest fanapge KLIK

28 komentarzy:

  1. te paznokcie to jest jakaś masakra, chyba ktoś celowo ci je tak brzydko zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się zgodzę, bo wyglądają jakbyś miała conajmniej tygodniowy odrost a nie dopiero co robione..

      Usuń
    2. Według mnie paznokcie wyglądają bardzo dobrze i mi się podobają a to najważniejsze. Nie mam nic do zarzucenia Klaudia ;) A jeśli masz jakieś dobre rady zapraszam na priv a nie z anonimka ;)

      Usuń
  2. piękna bluzka a buty jeszcze lepsze! dobry set :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Podasz link do kurtki i napiszesz jaki masz rozmiar ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, pewnie ;)
      http://www.sheinside.com/Black-Long-Sleeve-Zipper-PU-Leather-Jacket-p-144682-cat-1776.html rozmiar M lub L nie pamiętam już ;p

      Usuń
  5. cudne pazurki , ogolnie swietny look ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jak zwykle świetnie wyglądasz:) I powiem Ci,że spodnie w takim odcieniu wyglądają ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak zwykle świetnie wyglądasz:) I powiem Ci,że spodnie w takim odcieniu wyglądają ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twój styl ale osobiście założyłabym inny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo ;* chciałam dodać koloru jesiennej stylizacji ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz, tak żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw zauroczyła mnie bluzka, ale gdy zobaczyłam Twoje paznokcie to przepadałam - śliczne, też bym takie chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam spodnie w bardzo podobnym odcieniu :)

    Twoje pazurki mi się podobają :) Ale kształt u mnie by się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty masz wspaniałe! Chociaż wydają się wysokie - wiem z doświadczenia, że dobrze się w takich chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz naprawdę pięknie! Podobają mi się i Twoje buty i cala reszta,;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw :) a paznokcie sa obłędne :):) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw extra buciki a pazurki super

    OdpowiedzUsuń