12 stycznia 2015

ŚNIEŻNOBIAŁY SWETER + FUTRZANE MUKLUKI

Witajcie kochane moje ;)! Dzisiejsza stylizacja, w której zdjęcia były wykonane dwa tygodnie temu przedstawia codzienny zestaw. Na dworze panuje silny wiatr do tego śnieg zaczyna padać coraz bardziej. Jestem typem zmarzlucha, dlatego taki zestaw jest najlepszy jak dla mnie. Ciepła parka, sweterek i najcieplejsze buty na świecie,czyli emu. Dzisiejszą nowością jest piękny, śnieżnobiały sweterek oraz beżowe emu z futerkiem. Jeśli chodzi o sweterek jestem z niego bardzo zadowolona, ma prześliczny kolor, jest bardzo cieplutki a przede wszystkim jest wykonany z bardzo dobrego materiału - po praniu nie rozciąga się ani nie mechaci. Naprawdę polecam. 

W przyszłym miesiącu planuję kupić swoje pierwsze auto, co polecacie ? Ja jestem po uszy zakochana od dłuższego czasu z Peugeocie 206 w błękitnym kolorze <3
A teraz uciekam a Was zostawiam z nowym wpisem, buziaki. Czekam na komentarze


    parka - TUTAJ  |  sweter - Fobya ( tutaj)

 parka - TUTAJ
sweter - Fobya (tutaj)
legginsy - Paulo Connerti
mukluki - Labotti
torebka - tezari

11 komentarzy

  1. fantastycznie wyglądasz:) świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja własnie czekam na moją parkę, i doczekać się nie mogę! ;) Świetnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :) wszystko świetnie do siebie pasuje :) Noo jak juz prawko odebrane to teraz czas na autko :) musze powiedzieć, że mi podoba się ten sam samochodzik :D ..no ale na razie o nim nie marze tylko trzeba zdac prawko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. za ktorym razem zdałas ?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam się na samochodach, ale słyszałam kilka razy, że peugeoty to nienajlepsze autka :(

    OdpowiedzUsuń

TOP