5 marca 2015

06/03/15 - BROWN, BLACK AND BEIGE


Witajcie kochani ;*! Dzisiejsza stylizacja jest dobrym wyjściem na pogodę jaka dziś panuje. Troszkę ponoru, zimno i pada lekki deszczyk - typowa pogoda jak na marzec, bo przecież w marcu jak w garncu , zgadzacie się ?:) Wybrałam nowy nabytek jakim jest czarna kurteczka z brązowymi rękawami, do tego beżowy sweterek z bardzo fajnym akcentem na plecach oraz czarne a'la skórzane spodnie, które bardzo wpadły mi w oko. Kupicie je na stronce VIP LOOK, jest to już drugi ciuch z tego sklepu i jestem bardzo zadowolona, polecam. A teraz uciekam a Was zostawiam z nowym wpisem, miłego dnia ;*!

            kurtka - TUTAJ  |  sweterek - TUTAJ  |  spodnie - TUTAJ
kurtka - TUTAJ
sweterek - TUTAJ
spodnie - VIP LOOK tutaj
botki - allegro
torebka - Manzana tutaj

19 komentarzy

  1. Świetna stylizacja. Spodnie bardzo fajne właśnie coś takiego szukam. A jak z rozmiarem? Jeśli mogę zapytać jaki zamawiałaś? Znam sklep z facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! Spodnie i kurteczka prześliczne i mega eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widze tej kurteczki w sklepie. jest wiele innych a jak sie tam zamawia i jaki jest przelicznik na polskei pieniadze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widzę to kurteczki już nie maa, tak jest przeliczniki na stronie ;) napisz do mnie to wszystko Ci wyjaśnie ;)

      Usuń
  4. Prosze cie, jak pozujesz to nie stawaj na jednej nodze. nie wyglada to fajnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, podoba mi się wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, wpadła mi w oko torebka, szukam jakieś nowej na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, zdradzisz gdzie kupiłaś te białe buty slip on: https://instagram.com/p/z5KDaUxJVc/?modal=true ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicja Szpunar-Chyćko:) Piękna stylizacja , wszystko w niej bardzo harmonijnie dobrałaś :) Mnie najbardziej urzekły te spodnie i bluzka :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie bardzo podoba się blog zdjęcia super jakości i do tego fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

TOP