10 marca 2015

SPRING - beige coat


Dzień dobry ! ;) Dzisiaj postawiłam na bardziej kobiecy i elegancki zestaw. Wybrałam beżowy płaszczyk, do tego szarą bluzeczkę oraz czarne legginsy. Dodatki to nowy nabytek jakim jest brązowa torebka oraz czarne botki, które już nie raz gościły na blogu. Na dworze jest tak pięknie i słonecznie, także idę to wykorzystać. Miłego dnia ;*

płaszcz - TUTAJ  | bluzka - Mosquito  |  torebka - TUTAJ  
 płaszcz - TUTAJ
bluzka - Mosquito
legginsy - Paulo Connerti
torebka - TUTAJ

24 komentarze

  1. Śliczna stylizacja :-) bardzo ładnie Ci w takich kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja Szpunar-Chyćko:) Piękny jest ten płaszczyk - bardzo ładnie wygladasz w tej stylizacji :) Pozdrawiam i życzę wzajemnie - miłego dnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w takim wydaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona torebką i butami :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. prostujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widac ;p sa okropne i jeszcze ten odrost, jesli prowadzisz bloga to musisz tez zadbac o swoj wyglad np u cb sa to bardzo zniszczone wlosy ktore psuja wszystko,

      Usuń
    2. hehe dzięki ;) tak, wiem sa już dość zniszczone i ide niedługo do fryzjera zrobić z nimi "porządek" ;)

      Usuń
  6. śliczny ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczkę masz świetną :*

    OdpowiedzUsuń
  8. zwróciłam uwagę na buty... są piękne *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszczyk i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eve Milenna - rewelacyjne zdjęcia super dodatki i świetne dopasowanie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko prezentuje się bardzo dobrze, genialny płaszczyk :) ale brakuje mi zdjęcia z związanym płaszczykiem :(

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Bardzo fajna stylizacja :) Pozdrawiam; Anna Sobańska

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak w tym płaszczu Ci ładnie ,kolor rozświetla twarz ;)Idealna na co dzień! super to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

TOP