1 kwietnia 2015

BIAŁA, KORONKOWA SUKIENKA / SPRING


Witajcie Kochane moje ;* Wszystkie paczki zostały już wysłane, czekają tylko na Wasz odbiór, oby dobrze się nosiły ;) Fryzjer został przeniesiony na piątek, no trudno... Zdecydowałam się na zagęszczanie i pogrubianie rzęs, już nie mogę się doczekać. 
* Jak widzicie posty dodawane są codziennie, zajmuje mi to mnóstwo czasu, ale powiem Wam szczerzę, że to uwielbiam ;)! Za kilka dni zwolnię obroty i wszystko wróci do normy, czyli post co drugi czasami 3 dzień i dużo więcej czasu na codzienność ;)

Czas na kilka słów o dzisiejszej stylizacji. Sukienkę mam od miesiąca i cały ten czas zastanawiałam się jak ją ładnie połączyć, aby wszystko wyglądało delikatnie i subtelnie. Wydaję mi się, że w końcu trafiłam. Kupicie ją tutaj, szczerze polecam. Dobrałam białą marynarkę, która według mnie powinna zagościć w szafie, każdej z Was, jest bardzo uniwersalna i elegancka. Do tego beżowe szpilki oraz złote dodatki takie jak naszyjnik oraz bransoletka z chramsami. Mam nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu. Miłego dnia ;*

        sukienka - TUTAJ  |  marynarka - TUTAJ
sukienka - TUTAJ
marynarka - TUTAJ
szpilki - czasnabuty
naszyjnik - Katherine tutaj
bransoletka - Katherine tutaj

18 komentarzy

  1. Jesteś tak ładna, kobieca i fotogeniczna że masakra :) Zastanawiam się ile mierzysz i ważysz, bo jak widac nie trzeba być wieszakiem żeby być piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koronkowe sukienki <3 i ten kolor oczywiscie

    P.S. zapraszam na nowy post u mnie : www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie masz kolanek :D ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka i bransoletka super :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. sama wykonujesz sobie makijaże? śliczny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Za dużo białego tutaj... Mogłaś dobrać inny kolor marynarki równie delikatny przy tej bieli wszystko się dla mnie zlewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Eve Milenna - wspaniałe Pani wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna sukieneczka :) całość prezentuje sie cudownie

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne kolory pięknie podkreślają Twoja urodę. Jesteś bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  10. haha żenuła !! ciagle to samo, pisałas kiedys ze postarasz sie nie dotykac wlosow a dalej tak robisz hhaha żałosne ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukieneczka i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń

TOP