7 kwietnia 2015

Szara bluza z motywem Batmana


Witajcie po świętach :) Jak je spędziliście ? Sami, w gronie rodziny a może znajomych ?:) Ja w gronie rodziny i oczywiście chłopaka ale to już norma.
Zawsze wszystkie święta spędzamy razem u mnie ;)

Wracają do stylizacji wybrałam coś luźniejszego, ponieważ na święta, każdy chce wyglądać bardzo dobrze, ale nie zawsze jest to połączone z wygodą. Postawiłam na czarną ramoneskę, która już nie raz gościła na blogu, do tego nowości, czyli szara bluzka z motywem Batmana oraz stalowe legginsy z bardzo ciekawym łączeniem na kolanach, co sprawia ze przyciągają uwagę. Dodatki to czarna torebka, która również jest częstym bywalcem na blogu oraz Nike Roshe Run. Myślę jeszcze o jednych nike roshe run w kolorze różowym ale zastanawiałam się jeszcze nad nowymi buty Adidas Superstar Supercolor, ale nie jestem do nich przekonana chociaż różowe są ładniutkie. Co o nich myślicie ?;> Miłego dnia ;*


bluzka - TUTAJ  |  legginsy - TUTAJ
 kurtka - TUTAJ
bluzka - TUTAJ
legginsy - TUTAJ
torebka - Manzana
buty - Nike Roshe run

19 komentarzy

  1. Wigilii? co ma wigilia zwiazanego z wielkanoca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh.. radzę czytać ze zrozumieniem ;) napisałam ze wszystkie święta spędzamy razem Wigilię, Wielkanoc itd ;)

      Usuń
    2. Poza tym..dla mniej znajacych...w wielka sobote jest wigilia wielkanocna ;-)

      Usuń
    3. Haha pierwszy anonim rozwalił system :D Rokasana fajnie wygladasz ;)

      Usuń
  2. Mam praktycznie identyczne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię taki luźny i wygodny styl :)
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza i ramoneska super :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Eve Milenna - fantastyczna bluzka, mega torebka aż się zakochałam, super kurtka hmmm bajeczka i świetne buciki hmmm... Zjadłam stylizacje żywcem hihi mega! ! Mi się podoba 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  6. ubrana normalnie jesteś, I nagle jakieś blogi bóg wie co....

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie luźne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz. Bez udziwnień :)
    Pozdrawiam,
    Fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro, wyskakujesz z postem na facebook że cie obrażają że jesteś gruba i się nie wstydzisz to powiedz ile ważysz a nie ciagle to ukrywasz, my cię wielbimy za to jaka jestes, tylko tez badz z fanami szczera pozdrawiam Palinix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam,przecież na fb;)

      Usuń
    2. 65kg? Troszkę sobie odjelas :)

      Usuń
    3. Zależy ile ma wzrostu. Pewnie max 165 więc taka waga by się zgadzało, ale gdyby miała powyżej 170cm no to rzeczywiście pewnie sobie odjęła. ale co się dziwić.. ja też zawsze jak mam podać gdzieś swoją wagę to zaniżam bo wiem ze waże te 5kg za dużo, ale lenistwo i obżarstwo wygrywa niestety... :<

      Usuń
  10. Bluza jest genialna, ja tez święta w gronie rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń

TOP