12 maja 2015

12/05/2015 - BIAŁY SWETER Z DEKOLTEM V



Witajcie ! ;* Dzisiejsza stylizacja jest typowym klasykiem, biel + czerń to zawsze dobre rozwiązanie. Wybrałam bardzo modny w tym sezonie sweter z dekoltem V, znajdziecie go tutaj, polecam ;). Do tego czarne dodatki z jednym wyróżniającym się elementem pod postacią szpilek. 
Niestety nie mam czasu, aby się więcej rozpisywać, ponieważ mam ostatnio bardzo dużo rzeczy na głowie, także miłego dnia kochani ;* Buziaki ;)

sweter - TUTAJ
 sweter - TUTAJ
legginsy - Paulo Connerti
szpilki - Czasnabuty

12 komentarzy

  1. aleee okropny sweter :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten sweter, ale ja sama rzadko noszę swetry ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny czarno-biały look :-) Sweterek extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja strasznie nie lubię takich dekoltów w swetrach czy topach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie każdy lubi takie sweterki choć ciekawy ma wzór nie powiem ....,szpilki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszny sweter, jak z ciucholandu :x ale reszta super :-*

    OdpowiedzUsuń

TOP