8 maja 2015

Dwie stylizacje czyli street look & sport look

STREET LOOK

Witajcie kochane ;*
Dzisiejszy post jest podzielony na dwie części. Postanowiłam pokazać, że buty typu espadryle wyglądają bardzo dobrze przy codziennym zestawie takim jak ten oraz w sportowym wydaniu. Pierwsza części to street look. Wybrałam jeansową katankę, która świetnie spisuje się w aktualnej porze roku, do tego białe t-shirt z Reserved od czarne legginsy. Dodatki to miętowa torebka, którą już nie pierwszy raz widzicie na blogu oraz piękne buty typu espadryle w paski różowo-białe z bonprix. Jestem z nich bardzo zadowolona, planuje kupić takie same tylko w paski niebiesko-białe, polecam ;)

 katana - sklep w Pobierowie
t-shirt - Reserved
legginsy - Paulo Connerti
torebka - Biedronka
okulary - TUTAJ


 SPORT LOOK

Jak widzicie espadryle można łączny w różne style i zawsze wyglądają dobrze. Nie zmieniłam w sumie dużo, ponieważ buty oraz legginsy zostały takie samego. Jedynym elementem, który zamieniłam to szara bluza z domieszką różu. W taki sposób bardzo łatwo zestaw stał się sportową wersją. Jak widzicie nie trzeba dużo zmieniać. Który zestaw przypadł Wam bardziej do gustu numer 1 czy 2 ?:) Czekam na komentarze.  Miłego dnia, buziaki ;*

bluza - TUTAJ
 bluza - TUTAJ
legginsy - Paulo Connerti

6 komentarzy

  1. świetnie
    http://iamemilia.blogspot.com - zapraszam do mnie , obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  2. w oby dwóch stylizacjach wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Espadryle są cudowne, mi bardziej podoba się pierwszy zestaw. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie Ci w takich włoskach :*
    kurteczka <3
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

TOP