28 maja 2015

NEW IN - ADIDAS SUPERSTAR & ADIDAS ZX FLUX


Postanowiłam połączyć dwie pary butów, w jednym wpisie. Są to najnowsze pary butów sportowych, które w ostatnim czasie kupiłam, Obie pary zamówiłam na sprawdzonej stronie, a mowa oczywiście o Zalando. Post z modelem Zx Flux miał się pojawić jakiś czas temu, jednak nie miałam kiedy zrobić zdjęć,dodać je na bloga itd. .Jak większość z Was widziałam na moim fanapge informacje o aparacie, który z niewiadomych powodów po prostu przestał działać. Próbowałam wszystkich sposobów i najprawdopodobniej jutro przyjedzie kurier i zabiera go na serwis, no cóż. Będę musiała sobie radzić bez aparatu mając tylko mojego samsunga s3 Neo

Adidas SUPERSTAR
Przyznaje się - ja też oszalałam na punkcie kulkowych butów jakimi są Superstary. Na początku były dla mnie bardzo neutralne, jednak z biegiem czasu, oglądając stylizacje na blogach postanowiłam je kupić. Nie wybrałam modelu z czarnymi paski ale całe białe. Dlaczego ? Chciałam mieć po prostu tylko białe buty bez dodatku w innym kolorze/ kolorach. Superstary są bardzo rozchwytywane, przeszukałam wszystkie strony internetowe z oryginalnymi butami i dosłownie wszędzie były już wykupione, dopiero po miesiącu czekania pojawiła się nowa dostana na stronie Zalando. Szczerze polecam, są bardzo zgrabne i pasują do wszystkiego, uwielbiam je <3!


 Adidas ZX FLUX
Druga para jaką chce Wam pokazać to model Zx Flux. Ta para jest typowo sportowa, świetnie nadaje się do biegania, na NW, na spacer ale do zestawów codzienny, również polecam. Są mega wygodne, bardzo ładnie wyglądają na nodze. Wybrałam buty w kolorze czarnym z neonowymi paskami. 


 Które wybieracie Superstary czy Zx Flux'y ? ;)

27 komentarzy

  1. Twoje cale zycie to ciuchy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe moje życie to rodzina,chłopak, znajomi a blog jest częścią mnie,pokazuję tutaj to co lubię ;)

      Usuń
    2. Boże mam dość tych podłych anonimów ile można.

      Usuń
  2. Rozwalił mnie ten hejt u góry :D Ja preferuję supestary (nie ze względu na ich popularność, bo nosiłam je wcześniej)
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zx Flux są bardziej w moim stylu :) Białe buty u mnie by nie przeszły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie pary butów bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobisz jakiś post o swoim makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie dość często dostaje pytanie na temat mojego makijażu, nie ma w nim nic nadzwyczajnego ale okej, zrobię dla Wam taki wpis ;)

      Usuń
  6. mi niestety te superstary nie podobaja się w ogóle :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Białe Superstarsy mega! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie podobają mi się bardziej ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zx posiadam, ale superstary są na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi superstary nie podobają się w ogóle, ale Fluxy są meega <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie kupilas biale superstaery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Obie pary zamówiłam na sprawdzonej stronie, a mowa oczywiście o Zalando." ;)

      Usuń
  12. Mnie nie przekonują anie te ani te. ^^ Sama kupiłam niedawno adidasy tylko, że z kolekcji NEO. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zx Flux'y są dużo ładniejsze, superstary myślę, że wyglądały by ładnie do szortów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te i te sa megaaa <3
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*
    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moich juz nie ma ale tutaj ma sporo ich ;-) https://www.zalando.pl/kobiety/?q=zx+flux&qf=1

    przez przypadek usunęłam Twój komentarz ;<

    OdpowiedzUsuń
  17. Rok po publikacji xd te fluxy są boskie!! Chciałam superstary Ale teraz każdy je ma .. gdzie kupiłaś w takiej kolorystyce ? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę Superstary - ZX Fluxy są zbyt sportowe, nie chodziłabym w nich na co dzień. Tutaj https://domodi.pl/buty/buty-damskie/trampki-damskie_opcje_model,adidas-superstar znalazłam dwa modele, które mi się spodobały i mam dylemat, które wybrać: z różowymi, czy z czarnymi paskami? Pójść w klasykę, czy może postawić na bardziej dziewczęcy model? Jak myślicie?

    OdpowiedzUsuń

TOP