9 czerwca 2015

KURTKA Z FRĘDZLAMI, BIAŁA MGIEŁKA & BIAŁA SPÓDNICA


Witajcie ;* Wtorkowy dzień niesie nową stylizację, tak właśnie Was rozpieszczam. Dzisiaj będzie połączenie bieli z brązem. Wybrałam bardzo modną w tym sezonie zamszową kurtkę z frędzlami na plecach. Jestem z niej na prawdę bardzo zadowolona, kupicie ją tutaj . Do tego biała mgiełka z bardzo ładnym  łańcuszkiem na plecach w kolorze złota, kto się orientuje, bądź często odwiedza mojego bloga ten wie, że mam jeszcze jedną taką bluzkę tylko w czarnym kolorze. Są one bardzo ładne, na dodatek zwiewne, z bardzo kobiecym łańcuszkiem na plecach, szczerze polecam. Ostatnią nowością jest biała spódnica z pasem w tali. Co myślicie o takim zestawie ? Czekam na komentarze, buziaki ;*

kurtka - TUTAJ  |  bluzka - TUTAJ  |  spódnica - Virgini tutaj
 kurtka - TUTAJ
bluzka - TUTAJ
spódnica - Virgini tutaj
sandały - DeeZee

19 komentarzy

  1. Świetne zdjecia :) cudowne sandałki :)
    zapraszam do siebie :)
    http://wustachwodkismak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka w spódnicę, tak wygląda to okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co się komu podoba ;) uwierz, ze włożona do spódnicy nie wyglądała by dobrze ;)

      Usuń
    2. Też tak sądzę, wyglądasz trochę jak babcia gdy bluzka jest na spódnicy, myślę, ze lepiej by było gdybyś ja Wlozyla w spodnice :) kurtka świetna i buty rowniez, pozdrawiam

      Usuń
  3. Wyglądasz zjawiskowo! Kurtka wspaniała. Chyba się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka anielica ;)

    http://girlon3line.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka jest idealna <3 całość super! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kurteczka! Uwielbiam połączenie bieli z karmelem :-) I do tego widzę jeszcze złote akcenty :-) Super całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym tylko buty na trampki zmieniła :) a tak to fajnie, idealnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany jak ta kurtka mi się podobała tak jak cały look;)

    OdpowiedzUsuń

TOP