16 sierpnia 2015

Florals kimono & pink New Balance 574


Po kilku dniach spędzonych w Berlinie wracam do Was z nowymi pomysłami jak i stylizacjami. Na dzisiejszy dzień wybrałam przepiękne, białe kimono w kwiaty oraz akcentem frędzli na wykończeniach. Jestem nim zauroczona, na żywo wygląda jeszcze lepiej. Kolejną nowością, z której jestem równie mocno zadowolona są różowe New Balance model 574. Od dłuższego czasu jestem wierną "fanką" różu w różnych odcieniach, oczywiście nie do przesady. Dodatek różu owszem, cała stylizacja zdecydowanie nie. A nie raz, nie dwa widziałam kobiety tak ubrane. To jest zdecydowaną przesadą. Pamiętajcie wszystko z umiarem. Jeśli nie jesteście do końca przekonani do firma New Balance od siebie mogę powiedzieć, że ani razu się nie zawiodłam na nich. Jakość, komfort wszystko na duży plus. Polecam sklep z ogromnym wyborem oryginalnych butów, każdy znajdzie coś dla siebie --> http://www.footshop.pl/pl/

       kimono - TUTAJ  |  buty - New Balance via Footshop
 kimono - TUTAJ
bluzka - TUTAJ
szorty - TUTAJ
torebka - Obag

Zapraszam do obserwacji mojego profilu na instagramie: https://instagram.com/roksanafic
Przy okazji chciałabym bardzo podziewać za ponad 1000 obserwatorów <3 ! ;)

15 komentarzy

  1. New balance w tym kolorze są cudowne :D Sama poluję na jakieś w oryginalnym kolorze :)!
    Set ładny, żywy, letni, kolorowy, energetyczny :)!

    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polaczenie idealnie wpisuje sie w moj gust :) a kimono jest mega urocze i oryginalne Zapraszam do mnie : http://claudinnee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że ta stylizacja jest chyba najlepsza na Twoim blogu, bardzo mi się podoba!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  4. Kimono faktycznie jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty bardzo fajnie współgrają z kimono :)

    OdpowiedzUsuń
  6. różowe butki zawsze na propsie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty świetne. Bardzo energetyczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look:) buty są mega!:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka! marzy mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh zalosne, zero negatywnych komentarzy, nie ma to jak nie przyjmowanie prawdy na swoj temat, prowadzisz bloga przyjmuj tez krytyke. Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie było negatywnych komentarzy na, które tak czekałaś Aneto ;) Nie chce mówić kto jest żałosny dodając takie komentarze.

      pozdrawiam

      Usuń
  11. Musisz tak rewelacyjnie wyglądać ....? Świetne to kimono i torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny wakacyjny zestaw, podoba mi się model butów ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP