18 września 2015

JAK ZAMAWIAĆ NA SHEIN.COM, DRESSLINK.COM ORAZ ROMWE.COM - INSTRUKCJA

Witajcie kochani ;-)! 
Dostaję do Was wiele zapytań jak zamawiać z rożnych zagranicznych sklepów internetowych. Najczęściej pytacie o te trzy sklepy: shein.com, dresslink.cm oraz romwe.com. Dlatego dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was taką instrukcję ;-).

1. Wchodzimy na stronę shein.com , dresslink.com lub romwe.com. Następnie klikamy na przycisk Join/ Sign in!, by dokonać rejestracji ( lub zalogowania się na stronę, jeśli już posiadacie tam konto).

                            SHEIN.COM (bezpośredni link do rejestracji)

                              DRESSLINK.COM (bezpośredni link do rejestracji)

                                                            ROMWE.COM (bezpośredni link do rejestracji)


2. Rejestrujemy się na wybranej przez nas stronie, aby wpisać odpowiednie dane.



 3. Po zakończeniu pomyślnej rejestracji, wybieramy dział jaki nas interesuje. Na przykładowo wybrałam sukienki.






4. Po najechaniu myszką na wybraną przez nas rzecz, klikamy Add To Card, następnie pojawi się opcja wybory rozmiaru, wybieramy odpowiedni, a następnie klikamy słowo Submit.







5. Pojawi się nowe, male okienko po prawej stronie u góry, klikamy na nie a następnie na Pay Now a w przypadku strony dresslink.com klikamy View card.






6.  Pojawi się oko, w którym musimy uzupełnić dane niezbędne do wysyłki ( Pokazałam to na przykładnie romwe.com, ponieważ na koncie shein.com i dresslink.com logowałam się na swoje konto, gdzie dane wypełniłam już dawno. Ale się nie martwcie, na każdej stronie wygląda to tak samo;-) ).


7. Kolejny etapem jest wybranie opcji wysyłki( darmowa wysyłka u shein.co zaczyna się od 30$ a na stronie romwe.com od 50$, Polecam zrobić zakupy z koleżanką, wtedy oczywiście mamy tańszą wysyłkę). Jeśli macie zamiar zakupić np. kurtki, płaszczyki wysyłka wyjdzie darmowa, także bez obaw.
Natomiast w dresslink.com wszystko zależy od wagi wybranej przez nas rzeczy. Na dresslink wybieram opcje od China Post, ponieważ jest najtańsza,. Paczka jest u mnie po 10 dniach roboczych.






8. Jeśli posiadamy kody zniżkowe bądź punkty możemy je wykorzystać, wpisując w niżej zaznaczone przeze mnie miejsca. Aby je aktywować klikamy Apply.



9. W kolejnym punkcie wybieramy metodę płatności, czyli PayPal




10. Następnie klikamy Continue Checkout na stronie shein.com, Proceed The Order na stronie romwe.com i Place Your Order na stronie dresslink.com





11. Na ostatnim etapie zostajemy przekierowani na PayPal, gdzie dokonujemy płatności za wybrane rzeczy.
Logujemy się na naszym koncie na PayPal. Jeśli nie posiadacie konta, należy je założyć. Musicie mieć przy sobie kartę płatniczą, kredytową, debetową. Wszystkie etapy jak założyć konto są wyjaśnione. Jeśli opłata została zaakcentowana, zostaniemy na e-mail kilka wiadomość z informacją o potwierdzenie płatności, nadaniu paczki oraz adres strony, na której możemy sprawdzić status naszej paczki.

Mam nadzieję, że instrukcja, którą przygotowałam posłuży Wam z zamawianiu na tych stronach ;).
Miłego dnia ;*

17 komentarzy

  1. Bardzo fajnie to zrobiłaś :) Mnie także dużo osób prosi o pomoc w złożeniu zamówienia, teraz będę odsyłała ich do tego Twojego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny post :) ja dzis robilam zamowienie z shein :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post! Wiele razy miałam problem z tym żeby coś zamówić na takich właśnie typu stronkach. Dodaje sobie ten post w zakładkę. :D
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady:)

    ••• chanelier.blogspot.com - zapraszam! ♥ •••

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak jest z cłem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zamawiać paczki za mniejsza kwotę tak do 60$ możecie być spokojni, że paczka nie wpadnie w ręce urzędu celnego. Wiadomo im wyższa cena tym ryzyko wyższe, że przyjdzie Wam list od urzędu z naliczonym cłem itd. Mi zdążyło się to 3 razy ale wartość paczek była wyższa niż 100$ z czego jedną paczkę odesłałam do firmy, ponieważ urząd naliczyli mi kosmiczną cenę 500zł. Polecam częściej robić zamówienia za mniejszą kwotę. Bynajmniej ja tak robię, wiadomo człowiek uczy się na błędach.

      Pozdrawiam ;-)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Nie ma za co służę pomocą ;-)

      Usuń
  6. Gdyby nie ty... Dziękuje!! <3 uwielbiam twojego bloga! <3 post bardzo przydatny <3 Weny życzę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku bardzo dziękuję! Byłam przerażona, nie ogarniałam co i jak, naprawdę ten post jest mega przydatny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam do Ciebie pytanie i baaardzo zależałoby mi na odpowiedzi! :) Co w sytuacji, gdy zamawia się bez posiadania konta? Opłatę wykonałam, nie otrzymałam maila zwrotnego z SheIn, jedynie z PayPal. W jaki sposób mogę sprawdzić status wysyłki? :) Pozdrawiam i dziękuję za ten post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej troszkę zaryzykowałaś bez konta, osobiście bym sie bała ;) a podałaś jakieś adres e-mail ?;) jeśli tak to w dniu kiedy wyślą do Ciebie paczkę dostaniesz numer śledzenia przesyłki ;) Napisz do mnie e-mailub na fb , jak cos możesz podać mi swoje imię i nazwisko i skontaktuje sie z nimi na pewno cos zdziałamy ;)

      Usuń
    2. Podałam, podałam, otrzymałam jedynie maila promocyjnego z kodem -40% na dodatkowe zakupy, czyli reasumując, wpłatę sobie chyba zaksięgowali. Po jakim czasie (tak mniej więcej) otrzymałaś numer przesyłki?

      Usuń
    3. Myśle, ze tydzień na pewno ;) mi tak po tygodniu zawsze przychodzi ;)

      Usuń
  9. czy placac paypalem jest pobierana jakas prowizja?

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak w płatności zaznaczyłam pierwsza rubrykę? Przelew poszedł a ba paczkę czekam juz dwa tygodnie

    OdpowiedzUsuń

TOP