27 stycznia 2016

CZARNA PARKA W CODZIENNYM ZESTAWIE


Hej! Pomimo rozkładające mnie grypy postanowiłam dodać kolejny wpis. Według mnie parkę w kolorze czarnym bądź khaki powinna mieć każda z nas, ponieważ jest bardzo uniwersalna i pasuje na co dzień lub na różnego typu wyjazdy np. w góry. Razem z chłopakiem za dwa tygodnie jedziemy na tydzień w góry dokładnie do Zakopanego. Przyznam się, że pierwszy raz będę w tym pięknym miejscu.. Na weekend dodam wyprzedaż szafy- a w połowie przyszłego tygodnia dodam parkę, kurtkę i płaszczy. Dodaje szybciej wyprzedaż, ponieważ 8 lutego jedziemy i chcę wszystkie paczki wysłać przed wyjazdem.


parka - TUTAJ  |  sweter - Amstyl
 parka - TUTAJ
sweter - Amstyl
spodnie - Tally Weijl
botki- Allegro
torebka - H&M

19 komentarzy

  1. Świetna kurtka i uroczy sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sety w ciemnych kolorach ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BARDZO MI SIĘ PODOBA TAAKIE POŁĄCZENIE.
    PASUJE IDEALNIE DO tWOJEGO STYLU
    super
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kurteczka :D
    Dodaję do obserwowanych i liczę na mały rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, inspirujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna parka :D marzy mi się taka różowa :D a sweterek jaki cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny sweterek i torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie i sweterek cudowne ;-).
    Odnośnie Zakopanego-byłam i..wrócę w Tatry ale nie do Zakopanego-za bardzo jest dutkowo-ceprowo-tandetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakopane jest piękne byłam tam z jakiś tydzień temu :)


    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

TOP