11 stycznia 2016

STYLIZACJA NA MROŹNE DNI - PARKA, TREGGINSY & TIMBERLAND


Witajcie po weekendowej przerwie. Mój weekend upłynął w bardziej fajnej atmosferze. Sobota- koncert "Soboty" i zabawa w clubie do rana. A niedziela typowo leniwa. akumulatorki naładowane na nowy tydzień. Powoli zabieram się za zbieranie rzeczy na wyprzedaż szafy, która ruszy najprawdopodobniej w tej czwartek. Kochani zastanawiam się nad zakupem książki "Elementarz styl" Kasi Tusk lub Tajniki makijażu Red Lipstick Monster. Któraś z Wam czytała? Dwa odlegle od siebie tematy, ale oba wydają się ciekawe. Chyba wyjdzie z tego jedno - kupie dwie.

Co do stylizacji dziś, też wybrałam parkę. Dlaczego ? Pogoda przez ostatnie dni była tak mroźna, że polecam przede wszystkim ciepłe ubrania wierzchnie. Jest to już mój czwarty kolor tego modelu kurteczki. Z każdej jestem na prawdę zadowolona. Sweter z serduszka jest mega dziewczęcy i bardzo ciepły, w sam raz pod takie kurteczki. A teraz jedziemy na zakupy- życzcie nam powodzenia, ponieważ do kupienia mamy garnitur dla Kuby i sukienkę dla mnie plus obuwie. Buziaki :*

parka - TUTAJ  |  sweter - Amstyl
 parka - TUTAJ
sweter - Amstyl
tregginsy - Paulo Connerti
buty - Timberland
czapka - Allegro
rękawiczki - Priv

20 komentarzy

  1. ta parka ma przepiękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką samą lecz w czarnym kolorze :) Baardzo cieplutka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna parka <3 <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/nie-rezygnuj-zamien.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. masz kolejną śliczną kurtkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna parka;)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)
    http://dariaannaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurtka i buty:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. co najbardziej mi się podoba ? czapka, rękawiczki i sweterek ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. kurteczka ma przepiękny kolorek, a sweterek jest bardzo uroczy :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze świetne zestawienie kolorystyczne!

    BRAWO :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor parki jest fenomenalny ! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST - Overknee boots

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twój sweterek i oczywiście parka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor!! i ja się zaopatrzyłam w coś pomarańczowego- szalik z frędzlami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Parka jest naprawde swietna ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci w tym kolorze :)

    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna jest ta kurteczka, na pewno cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń

TOP