3 marca 2016

MIEJSKI LOOK - CZARNY PŁASZCZ


Witajcie kochani. Dziś przedstawiam Wam efekt wczorajszych zdjęć. Wielkimi krokami zbliża się kalendarzowa wiosna co za tym idzie szykują się porządki w garderobie, a to może znaczyć tylko jedno - wyprzedaż szafy. Sporo dziewczyn pisało za wyprzedażą. Pojawi się ona w następny weekend, dokładnie 11 marca (piątek). To tyle jeśli chodzi o najnowsze informacje :*.


Dzisiejsza stylizacja została utrzymana w dwóch kolorach. Jak wiecie ostatnio bardzo podobają mi się klasyczne połączenia. Czarny płaszczyk świetnie wyglądałbym na wyższej dziewczynie, na mnie jest troszkę za długi...Jest bardzo elegancki a jeszcze bardziej cieplutki. Do tego szara bluzka oraz skórzane spodnie, które tak bardzo mi się podobały, ale zamówiłam za duże. Miłego dnia <3

płaszcz - TUTAJ  |  spodnie - TUTAJ  |  pompon - TUTAJ
 płaszcz - TUTAJ
bluzka - TUTAJ
spodnie - TUTAJ
pompon - TUTAJ
torebka - H&M
szal - H&M
botki - Allegro
zegarek - Daniel Wellington

19 komentarzy

  1. Pompon przy torebce wygląda suuuper! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, bardzo fajny ten płaszcz, a z pompon przy torebce to świetny pomysł :)

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie torebki! Twoja jest idealna, duża i czarna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie, zauroczyła mnie ta stylizacja, pomponik słodki :) kliknięte
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny klasyczny look:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torba,klasyk :) a brelok mnie urzekł ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look, podoba mi się parka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się to połązcenie. Barwo

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo fajna :) I dobrze Ci w tym płaszczyku, ale dobrałabym bardziej dopasowane spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja jak zawsze na duzy plus ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Do twarzy Ci w czarnym! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, minimalistyczna stylizacja, szczególnie urzekł mnie ten szary pomponik :)

    http://6mkwadrat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz ! :)
    Fajne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, wszystko idealnie pasuje. Świetne spodnie i szal ;) Wyglądasz czarująco ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP