29 marca 2016

SZARA CZAPKA Z DASZKIEM NEW ERA & ROSHE RUN Z RÓŻOWĄ ŁYŻWĄ


Witajcie ! Jak to mówią święta, święta i po świętach. Tradycyjnie spędziłam je w rodzinnym gronie.
A Wy? Nawet nie wiecie jak ciężką miałam dziś noc, w ogóle nie spałam.... Okropny ząb tak dał mi popalić jak nigdy. Na szczęście dentystka go wyrwała i powiedzmy po kłopocie...w końcu <3

Dzisiejszy look przedstawia sportowy outfit jak i street style. Szara czapka z daszkiem New Era zdobyła ostatnio sporą popularność m.in wśród blogerek. Kupiłam ją na super promocji za jedynie 40 zł na stronie newera.pl . Kolejną nowością są szare roshe run z różową łyżwą, które świetnie wgrały się w cały look. Na stronie footshop.pl znajdziecie różne, różniste modele sportowych butów, w super cenach. Szczerze polecam ;-) Miłego dnia a ja uciekam w końcu odespać nockę.

 kurtka - Romwe tutaj
top - priv
czapka - New Era
torebka - H&M
paznokcie - Nails in Color


18 komentarzy

  1. Prześliczna stylizacja !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu, podoba mi się. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, święta i po świętach :) Bardzo podoba mi się to,że poprzez czarną bazę tak dobrze wyeksponowałaś czapkę i buty! Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, szkoda, że u mnie nie ma takich fajnych miejsc na zdjęcia ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. super, ostatnio bardzo podoba mi się taki styl :) jakie śliczne paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. W butach się zakochałam, aż Ci ich zazdroszczę. Idealne na wiosnę. Super zdjęcia w piękniej scenerii <3.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja właśnie rozglądam się za taką czapką :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyglądasz ;) Bardzo pasuje Ci ta czapeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poodba mi się!
    Tez bym chciała nosić takie czapki ale nie mogę sie do nich przekonać :(((

    OdpowiedzUsuń
  11. mam identyczną czapkę ;) jest świetna ;p

    u mnie nowy pościak http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja ;)
    cudne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czapka wgl Ci nie pasuje..

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic specjalnego od góry do dołu jesteś czarna a ta czapka wgl ci nie pasuje. Słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie ubrałam czarna bazę, żeby dodatki były na pierwszym miejscu ;) Ubieram sie tak jak mi się podoba a nie Tobie ;)

      Usuń
  15. super stylizacja! szkoda, że mi nie pasują czapki :(


    Zapraszam do siebie :*
    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

TOP