4 kwietnia 2016

NIEDZIELNY SPACER - CZARNA RAMONESKA, JEANSY ŁATY & POMPONY


Hey ! Nawet nie wiecie jak długo wyczekiwałam takiej pogody jak ta. Słońce świeci intensywnie (jak na ten miesiąc), temperatura powyżej 20 stopni, w sam raz na zdjęcia jak i spacer z ukochanym i naszym psim synkiem. Zestaw wybrałam bardzo wygodny w sam raz na takie spacery. Połowa look'u to same nowości. Począwszy od góry: czarna ramoneska, która świetnie sprawdza się na takie ciepłe dni, kolejną są futrzane pompony, za które zapłaciłam jedynie 6 zł na sztukę, są bardzo delikatne i miękkie w dotyku. Na koniec zostawiłam najlepszy zakup - jeansy z Cropp'a. Cena początkowa to 119,99 zł a kupiłam je za jedyne 59,99 zł. Ich dużym atutem jest długość, nigdy nie kupowałam spodni w tej sieciówce, ponieważ nogawki były za długie. Miłego dnia Misie <3.

ramoneska tutaj |  buty Nike Roshe Run via footshop.pl tutaj  |  pompony tutaj
 ramoneska tutaj
bluzka  F&F
jeansy  Cropp
pompony tutaj

13 komentarzy

  1. pogoda jest naprawdę cudowna :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te jeansy :) pomponiki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ShihTzu. Sama miałam 3 lecz pozostała tylko jedna :( Super look

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylówka :)
    Fajny shih-tzu, też mam :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny piesek :))
    A tak na powaznie to bardzo mi sie podoba Twoja stylizacja :)
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wiosenny zestaw
    a pompony są super
    pozdrawiam MARCELKA♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, bardzo podobają mi się takie pompony <3

    Mój blog - *klik*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, taka zwykła, ale ma w sobie coś, lubie takie :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje buty sa swietne ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. klasycznie i najlepiej <3


    Zapraszam do siebie :*
    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo jaki fajny wiosenny post ; ) ja również ostatnio skorzystałam z pięknej pogody i zrobiłam sesję stylizacji ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

TOP