19 lipca 2016

WAKACJE 2016 - POBIEROWO

Pobierowo. W tym roku wybraliśmy dość spontanicznie wakacje nad Bałtykiem. Początkowo plan był inny, a mianowicie tydzień w Berlinie. Dlaczego Bałtyk? Przede wszystkim jest bezpiecznie, to są nasze drugie wakacje w tym roku, także budżet mieliśmy okrojony. Ostatnio bardzo dużo dzieje się w naszym życiu prywatnym co chwilę coś. Jeszcze w tym tygodniu wyprowadzamy się na własne cztery kąty, w sumie to już jutro.
Jutro też jedziemy do Ikei po wymarzoną toaletkę. Tutaj tatuaż Kuby, tutaj dużo spraw związanych ze studiami, zaraz trzeba rozglądać się za pracą lub stażem. Dlatego prowadzenie bloga poszło na drugi plan. Mam nadzieję, że sprawy związane z internetem i kablówką pójdą sprawie i w poniedziałek, będę miałam u nas internet. Nie robiliśmy dużo zdjęć, ponieważ tym razem wakacje spędziliśmy ze znajomymi, także nie chciałam tracić czasu przed aparatem a Fado jest mega energicznym psem i musimy mieć go cały czas na oku. Czy Wasze chłopczyki shih tzu też były takie bojowe? Nasz szczeka na każdego psa, nie lubi suk typowy bandzior ;>. Nad morzem natomiast był bardzo spokojny, czekał cierpliwie w restauracji, aż zjemy posiłek itd, był bardzo grzeczny, a teraz diabełek. Zapraszam do oglądania zdjęć a ja jadę odebrać narzeczonego ze studia po 7h tatuowania. Buziaki <3.

narzutka - TUTAJ

sukienka - TUTAJ

Mój kochany jak co roku robi mi niespodziankę z różą <3.

Następny wpis pojawi się jutro lub w czwartek ze stylizacją prosto z plaży.

12 komentarzy

  1. Podoba mi się ta różowa sukienka, ale nadal musisz popracować nad swoimi wpisami, chodzi mi o błędy stylistyczne, tak żeby trochę lepiej się to czytało. Narzutka zauważyłam, że jest teraz bardzo popularna, również na innych blogach. A jak ze studiami? Na jaki kierunek się dostałaś, dzienne czy zaoczne? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WSB ;) na turystykę tak jak chciałam ;) tylko zaocznie, nie chciałam na dzienne ;p

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia a pies uroczy!


    ZAPRASZAM NA KONKURS!
    https://strong-power.blogspot.com/2016/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia a psiak uroczy!

    ZAPRASZAM NA KONKURS!
    https://strong-power.blogspot.com/2016/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :) już nie mogę doczekać się kiedy pojadę nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! jaki słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy budżet okrojony czy nie to i tak macie wielkie szczęście, że mogliście pojechć nad bałtyk! Ekstra wspomnienia, cudowne zdjęcia = wspaniałe wakacje! :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to świetne zdjęcia , ktoś ewidentnie ma do tego oko :)) pobierowie nigdy nie byłam , sama mieszkam nad bałtykiem i mimo ,że morze to dla mnie codzienność to sama wybieram się nad bałtyk na wakacje ( w sensie ,ze gdzies indziej niż moje miasto rodzinne ) . Bałtyk jest magiczny i uważam ,że przez wielu niedoceniany . Może nie ma palem , 40 stopni upału ani kurortów tak sławnych jak na wyspach kanaryjskich , ale można tu naprawdę genialnie spędzić czas . Pozdrawiam i również zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, piękna sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ..nawet nie mów, że byłyśmy w tym samym czasie - w tym samym miejscu ;)
    Wspaniałe Pobierowo! właśnie jestem na etapie dodawania zdjęć z wakacji.
    Byłam od 10 lipca ... może mijałyśmy się gdzieś na ulicy w tym czasie ? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

TOP