2016-08-09

BLUZKA Z POŁYSKIEM & SANDAŁKI Z KAMYKAMI


Bluzka z połyskiem, jeansowe spodenki i sandałki, które od razu mnie zauroczyły. Bluzeczka z bonprix, idealnie nadaje się na wieczorne wyjścia do cluby, restauracji i nie tylko. Jednym słowem jest... powiedziałabym uniwersalna na wieczory. Do tego spodenki z Reserved, które kupiłam rok temu oraz najpiękniejsze sandałki, jakie kiedykolwiek wiedziałam i miałam. 

UWAGA ! Już jutro o godzinie 17.30 rusza wyprzedaż szafy. Znajdziecie same perełki. W stanie idealnym lub bardzo dobrym m.in torebka, slip on'y, bluzeczki, sukienki i wiele innych.

bluzka  Bonprix tutaj   spodenki  Reserved    sandałki  Labotti    torebka  Michael Kors via Zalando    pomadka  MAC Lady Danger

10 komentarzy:

  1. Urocza stylizacja!
    Wpadnę na wyprzedaż skoro same perełki oferujesz!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja świetna, szczególnie bluzeczka wpadła mi w oko ! *.* Sandałki zdecydowanie wolę nosić na wysokim obcasie, ale te również są niczego sobie :D

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutka ta bluzeczka i czekam na wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczną masz bluzkę! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takiego typu sandałki !! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Sandałków zazdroszcze bo sama takie chciałam ale nie bylo mojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń