2016-08-29

CZARNY ŻAKIET & ZAMSZOWE SZPILKI #EsmaraPremium #LIDL


Dzień dobry ! Tak jak wczoraj pisałam od dziś na blogu zobaczycie stylówki z udziałem najnowszej kolekcji, która dziś trafiła do sklepów LIDL. Mowa o kolekcji Premium Esmara. Ubrania typu basic, czyli neutralne kolorki pasujące do każdej garderoby. Jeśli chodzi o jakość jestem bardzo zadowolona. 

 W pierwszym zestawie wykorzystałam piękny żakiet, idealny do pracy za biurkiem czy na ważne spotkania. Do tego kolejna nowość jaką jest biały top z paseczkami. Cały zestaw został utrzymany w czarno-białych barwach. Natomiast dodatki takie jak pomadka w kolorze intensywnego różu oraz trzecia i już ostatnia na dziś nowość- zamszowe szpilki w pięknym pudrowy kolorze są odskocznią od tych neutralnych barw. Miłego popołudnia Kochani.

żakiet  LIDL   top  TUTAJ    spodnie  Priv    szpilki  DeeZee     torebka  Michael Kors    
pomadka  MAC Candy Yam Yam

16 komentarzy:

  1. Dobrze Ci w takim zestawie, podoba mi się, nie ma się o co przyczepić, a szpilki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna klasyczna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No prześlicznie wyglądasz! :*
    Ten kolorek na ustach mega ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja :) Szpilki wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Bardzo podobają mi się buciki, ich kolor jest cudowny!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko swietnie skomponowane ,a te buciki zakochałam sie 💜

    Mój Blog Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki cudowne! Żakiet mam i jest rewelacyjny! ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. klasyka najlepsza :) śliczne szpilki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie stylizacje zawsze będą na czasie i są w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to za poza na kucaka ? OMG pocwicz troche przed lustrem

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, klasyczny :) Ładnie Ci w takim wydaniu.

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń