2016-09-22

ZAFUL CZARNA RAMONESKA IDEALNA NA JESIENNE DNI #outfitoftheday


Witajcie <3 U mnie ostatnio brak czasu na cokolwiek, ale na szczęście wszystko mam pod kontrolą. Mam nadzieję, że w przeciąganiu kilku tygodni wszystko zostanie załatwione. Odkąd pracuje, nie mam czasu dla siebie...na cokolwiek..., niedługo dojdą studia i zacznie się życie na wysokich obrotach. Jestem bardzo ciekawa jak to wszystko uda mi się pogodzić. Jednak jestem zmotywowana i wierzę, że w jakiś sposób to wszystko pogodzę.

Natomiast jeśli chodzi o dzisiejszy look, jest to codzienny zestaw m.in. do pracy, do szkoły czy na studia. Ja wykorzystałam go do pracy. Czarna ramoneska to rzecz, która w szafie jest wręcz obowiązkowa. Nie wyobrażam sobie jesiennych dni bez tej odzieży wierzchniej. Tym razem zamówiłam w efektowne prążki/paski przez to nie wydaje się być nudna, prawda?. Materiał delikatny, fajnie dopasowuje się do ciała. Jestem z niej bardzo zadowolona. Jedyny błąd to fakt, że zamówiłam rozmiar większy przez co teraz żałuje...  Sneakersy <3 Bardzo, ale to bardzo pokochałam te buty. Na pewno kupie jeszcze jedną parę, są bardzo wygodne i nietuzinkowe zarazem. Na koniec torebka worek w najmodniejszym w tym sezonie akcencie - naszywki a w tym przypadku metalowe nakładki co dodają torebce bardzo dużo uroku i charakteru. Wygląda to rewelacyjne. Jedynie co... to mogłaby być nieco większa, z resztą jak kto co lubi. A teraz uciekam i zabieram się za codzienne obowiązki. Buziaki

ramoneska  TUTAJ    bluzka   Moodo    spodnie  Szachownica    sneakersy  DeeZee

torebka  TUTAJ   zegarek  Michael Kors

12 komentarzy:

  1. Jaki wzięłaś rozmiar kurteczki, bo boje się, żeby nie była na mnie za mała, a troche jednak szkoda kupić i nie założyć ani razu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz dokładnie patrzeć na wymiary, ja sie przełączyłam niestety ;( nie mam metki, ale chyba L ;)

      Usuń
  2. świetna kurtka i torebka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super!mam tą samą kurtkę:) torebka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialna torebka! <3 a ramoneska to taka rzecz która zawsze powinnyśmy mieć w swojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie buty!!! :) fajnie wygadasz ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne ramoneski to prawdziwy must have

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy zakładasz w koncu aparat orto.?

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebek House. Oklepana

    OdpowiedzUsuń