11 stycznia 2017

SREBRNY BOMBER


Witajcie <3 Tego jeszcze nie było. Zdjęcia w domu, w naszym gniazdku. W sumie za wiele nie widać, ale przygotowałam kilkanaście ujęć, w którym widać zdecydowanie więcej. O tym niebawem, ponieważ będzie osobny wpis. Według mnie zdjęcia wyszły na prawdę dobrze jakościowo i myślę o częstszych wpisach typowo w domu. Zamówiłam kilka wiosennych rzeczy, a nie mam zamiaru marznąc zaraz po grypie na takim mrozie a alternatywa w domu wydaje się być najlepszym pomysłem, co o tym myślicie ?
Wracając do stylizacje dziś typowo wiosenny look. Metaliczne kolory m.in na kurtkach stały się niemałym hitem. Zdecydowałam się na srebrny kolor na bomberze. Ten model kurtki dostępny jest czterech metalicznych kolorach: srebrny, złotym, czarny i różowy. Do tego biały t-shirt oraz jeansy z dziurami na kolanach. Miłego wieczoru <3.


bomber - TUTAJ  |  t-shirt - F&F  |  jeansy - House | szminka - MAC Flamingo

21 komentarzy

  1. Kochana cudowne są te zdjęcia przy toaletce <3. Jestem zachwycona, pięknie wyglądasz :* :* :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny bomber! to hit tego sezonu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne takie domowe wpisy ;) czekam na reszte

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej masz staż w prokuraturze?

    OdpowiedzUsuń
  5. marzy Mi się toaletka <3 <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/01/bulls-red-blonde-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia <3 a w kurtce się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, że się zdecydowalas na zdjęcia w domu. Fotka przy toaletce giga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawie prezentuje się ten bomber:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :)
    Kurteczka niczego sobie :)
    http://verqsq.blogspot.com/2017/01/feminism-trend.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Może odpowiedziała byś czy ców studiujesz. Bo z tego ze nie odpowiadasz możemy się domyśleć że nie. Tak samo chwalilabys się ze jedziesz do szkoły jak i wszystkim się chwalisz

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten bomberek jest swietny, jednak urzekla mnie biala choinka :D! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak twoj chłopak pracuje teraz w niemczech to mieszkasz teraz sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno mieszka u rodziców, tam jej najlepiej bo tak się nauczyła.

      Usuń
    2. Hahah tak jak mówisz 😅😉

      Usuń
  13. Mam różową, zieloną i czarną , a patrząc na Twoje zdjęcia chyba muszę mieć i srebrną ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP