30 marca 2017

BIAŁO-RÓŻOWA WATRÓWKA


Dzień dobry ! Jak samopoczucie? Kochane już prawie weekend, jednakże u mnie rozpocznie się dopiero po godzinie 14.00 w sobotę. Ale to nic, będzie za to wolne w późniejszym czasie.
Dziś przedstawiam Wam zaległy wpis w pięknej biało-różowej wiatrówce. Do tego spodnie w typie woskowych i białe slip on'y ze srebrnymi noskami. Zestaw prosty, luźny w sam raz na co dzień. Jak wiecie nie lubię przekombinowywać, pokazuje to jak ubieram się na co dzień czy do święta. Jednakże nie musi wiać nudą, wystarczy jeden lub dwa elementy, które urozmaicą zestaw. W tym przypadku są to woskowe spodnie i efektowne buty.
Zastawiam się bardzo poważnie nad zakupem nowego aparatu. Zdjęcia telefonem są dość męczące i co gorsza jakość nie jest taka jak być powinna. Myślę nad zakupem Canona eso 1300 D z dwoma obiektywami lub Canona eos 700D, czy któraś z Was posiada taki sprzęt?
Kolejną sprawą jest fakt, iż przekopałam Internet w poszukiwaniu pikowanej kurtki  - koniecznie z kapturem, nie wiadomo jaka będzie pogoda w Zakopanym, i kompletnie nic nie znalazłam. Jak już są te modele to zaczynają się od rozmiaru plus size.
A teraz zostawiam Wam ze stylówka a ja uciekam robić porządek w garderobie, ponieważ zostało mi kilka rzeczy, które w niedziele chciałabym wystawić na bloga. Miłego dnia.

kurtka - TUTAJ  |  spodnie - Polka Butik na fb  |  buty - DeeZee  |  szminka -MAC Vlelvet Teddy

8 komentarzy

  1. Świetny, wygodny zestawik :)
    ps. fajny masz kolor włosów, daj mi znać jakiej farby używasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kurtka! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta wiatrowka,ale buty są jeszcze lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie butywygladaja w polaczeniu z tymi butami :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mam tylko pytanko odnośnie zx flux bo wiem że masz a mam zamiar kupić czy są na tyle przewiewne że mozna je nosić bez skarpetek?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) obawiam się, że bd Cię obcierać , ubierz te stopki najbardziej wycięte :)

      Usuń

TOP