10 czerwca 2017

PRZEPIĘKNA CZERWONA SUKIENKA


Witajcie ! U mnie ostatnio bardzo dużo się dzieje, same pozytywne rzeczy. Jedną z nich jest zakup nowego, długo wyczekiwanego auta. A jest nim cudowny, złoty passat b6. Nasze marzenie od dwóch lat nareszcie spełnione. O kolejnych rzeczach jak i wydarzeniach dowiecie się już wkrótce <3. 
Dziś nareszcie postawiłam na kobiecy zestaw, o który tak wiele osób pytało. Jestem zakochana po uszy w tej sukience. Jest rewelacyjna pod każdym względem. Czerwień jest takim kolorem, którego zdecydowanie brakowało w mojej szafie. Do tego czerwone, zamszowe szpilki oraz szminka w pięknym odcieniu oczywiście firmy MAC. Miłego dnia kochani :*.

sukienka - TUTAJ  |  szpilki - DeeZee  |  szminka - MAC Lady Danger

9 komentarzy

  1. Przepiękna jest ta sukieneczka, bardzo ładnie ci jest w tym kolorku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała sukienka, uroczo wyglądasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz nieziemsko! Bardzo seksowna ta sukienka :)

    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalna sukienka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

TOP