4 lipca 2017

BIAŁA BLUZKA BOHO


Dzień dobry kochani. Jak większość z Was wie razem z narzeczonym spodziewamy się dzidziusia. Maleństwo, które widzimy na usg już tak potrafi chwycić za serca. Jesteśmy zakochani po uszy a jeszcze bardziej szczęśliwi. Na platformach Facebook oraz Instagram dodaliśmy kilka zdjęć z mini sesji ze zdjęciem usg w roli głównej. Zastanawiam się, czy tutaj dodać te same zdjęcia jako odrębny wpis. Dodatkowo wyłączyłam dodawanie komentarzy na jakiś czas. Jak wiecie Internet ma w sobie tylko zawistnych anonimów, od których, aż kipi od chamstwa, wylewania swoich potów, zazdrości i wielu innych a ja nie mam zamiaru czytać tych durnych komentarzy od mało inteligentnych lasek. Wybaczcie :*
Wracając do stylizacji dziś postawiłam na zwiewną bluzkę typu boho. Jest bardzo przewiewna co mi niezmiernie odpowiada. Do tego granatowe jeansy, białe sandałki na koturnie plus torebka w typowo letnich kolorach i cały zestaw gotowy. Ostatnich mi czasów wybieram delikatną biżuterię pod postacią złota. Ps. za kilka dni wybieram się w końcu do fryzjera na odświeżenie koloru plus podcięcie końcówek. Jednym słowem standard. Jednakże bardzo często myślę o kilku refleksach, na które najprawdopodobniej się skuszę. Miłego dnia kochani <3




bluzka - TUTAJ  |  spodnie - Tally Weijl  |  torebka - TUTAJ  |  sandały - Czasnabuty
TOP