14 lipca 2017

CZARNA BLUZA - HAFTOWANE RÓŻE


Dzień dobry w ten piękny, piątkowy dzień. Dzisiejsza stylizacja do połączenie dwóch kolorów : czerni i czerwieni. Haftowane motywy podbiły internetowe sklepy i możemy je znaleźć niemalże wszędzie. U mnie znajdziecie je tym razem na bluzie pod postacią pięknych, czerwonych róż. Aby dodać wyjątkowości temu zestawowi ubrałam czapkę w stylu łudząco przypominającym ten z bluzy. Jestem oczarowana czapką i na pewno zaprzyjaźnimy się tego lata. Mam nadzieję, ze stylizacja przypadnie Wam do gustu, a dodatkowo zapraszam Was niżej, ponieważ napisałam w co warto zaopatrzyć się tego lata. Miłego dnia.

czapka - TUTAJ  |  bluza - TUTAJ  |  legginsy - Paulo Connerti  |  espadryle - Renne 
szminka - MAC Lady Danger

W CO WARTO ZAOPATRZEĆ SIĘ LATEM ?

1. Jeansowe szorty najlepiej w białym i czarnym kolorze, które pasują do wszystkiego a zarazem wyglądają ślicznie na opalonym ciele.  W opisie niżej macie super przekierowanie do wszystkich jeansowych szortów.



2. Wakacyjne topy, tutaj również stawiam na jasne kolory z naciskiem na biel. Najlepiej z odkrytymi ramionami lub ciekawym, haftowanym elementem. W opisie niżej macie super przekierowanie do wszystkich wakacyjnych topów.




3. Skórzane torebki. Jeśli chodzi o torebki stawiam na ciemne kolory, które głównie kończą się na czerni. Takie małe torebki będą dobrym rozwiązaniem na wieczory czy zakupy. W opisie niżej macie super przekierowanie do wszystkich skórzanych torebek.



4. Białe, delikatne sukienki. Tego lata stawiam na wygodę i biel. Te sukienki mają w sobie wszystko co potrzebuję. Delikatność, lekkość, wygodę i kobiecość. W opisie niżej macie super przekierowanie do wszystkich białych sukienek.



12 komentarzy

  1. WOW! Ale fajnie wyglądasz!! Bardzo podoba mi się Twoja bluza i czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem na tak! bluza super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracujesz jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to takie ważne dla Ciebie ;) ? Moja sprawa ☺️😅

      Usuń
  4. Bardzo fajna bluza. Podobają mi się te motywy różane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka jest boska, idealnie pasuje do bluzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam hafty na ubraniach! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To są zdecydowanie twoje kolory 😘 ! Zdrówka życzę dla was obojga

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja ;) Siostra ci dalej robi zdjęcia bo bardzo ładnie są zrobione :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

TOP