23 sierpnia 2017

CZERWONA SUKIENKA


Dzień dobry <3! Dziś witam Was, również z nowym wpisem, przed nami jeszcze dwie stylizacje w tym tygodniu, które pojawią się na blogu.  Co powiecie na czerwoną sukienkę z odkrytymi ramionami ? Czerwony chyba nie jest moim kolorem względem cery i koloru włosów. Jednak czasami warto spróbować. Tak nawiasem mówiąc od kiedy jestem w ciąży włosy rosną mi jak szalone. Miesiąc temu byłam u fryzjera a już mi sporo urosły, z czego bardzo się cieszę.

Kochane są tutaj mamuśki lub przyszłe mamuśki, które korzystają z poduszki/ kojca do spania ? Ciągle się zastanawiam jaki kupić. Zwykły z allegro czy ten z motherhood? Jest jakaś różnica, poza ceną ? Liczę na Was. A teraz życzę Wam miłego środowego popołudnia.


sukienka - TUTAJ  |  sandałki - Czasnabuty

9 komentarzy

  1. Co Ty gadasz, bardzo ładnie Ci w czerwonym :D Sukienka śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta sukienka i Pani w niej też ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta sukienka. ładnie pani w niej.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna, pasuje Ci ten odcień. Choć chyba bardziej widziałabym ją do balerinek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka. Bardzo ładnie ci w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna sukienka, genialnie w niej wyglądasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello! I know this is kind of off topic but
    I was wondering iif you kjew where I could find a captcha plugin for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty
    finding one? Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń

TOP