29 sierpnia 2017

KOBALTOWA BLUZECZKA


 Dzień dobry. Powoli zbliżamy się do wrześniowych dni z czego ogromnie się cieszę. W końcu będzie coś się działo. Stęskniłam się za moimi ulubionymi serialami i co ważne nie będzie upałów i tej dusznej pogody. Dla nas to duży plus. Przeszukuje już różne strony internetowe w poszukiwaniu rzeczy dla maleństwa. Zrobiłam listę potrzebnych rzeczy i sukcesywnie będą je wykreślać, a nie jest tego wcale tak mało. Nawiasem mówiąc niedługo czeka nas wizyta w Ikea. Zakup komody i drobiazgów do domu. Mam nadzieję, że na dniach w końcu przyjdzie łóżeczko, które na weekend zostanie złożone razem z komodą a ja będę mogła zacząć działać z porządkami w kąciku dziecka i rozpocznę nową kategorię na blogu pełną parą. Nie mogę już się doczekać tych chwil <3.


Dzisiejszy look jest typowo jesienny. Kobalt zawsze dobrze wygląda w połączeniu z czernią. Marzą mi się szpilki w takim właśnie kolorze jednak, nie zakupie ich prędzej niż na wiosnę. Do tego ukochana torebka MK, która ciągle czeka na bliźniaka w innym kolorze, jednak Zalando nie chce mnie uszczęśliwić w tej kwestii i nadal nie ma jej na stanie. Myślałam jeszcze nad szarą torebką Obag, która byłaby idealna na jesienne dni. Jednak i ona jest wyprzedana wrrr...No nic, pozostaje mi jedynie czekać. A teraz zabieram się za brokuły a Was zostawiam z nowym wpisem. Miłego dnia ;*.

Ps. zostało mi klika rzeczy z ostatniej wyprzedaż, może coś  Wam się spodoba --> TUTAJ LINK KLIK.

bluzka - TUTAJ  |  spodnie - Butik Larissa  |  sandały - Czasnabuty |  torebka - Michael Kors  |  zegarek - Michael Kors  |  szminka - MAC Please Me

7 komentarzy

  1. Super stylizacja ślicznie ci w błękicie <33
    Kochana masz rewelacyjne pazurki *-*
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie na nowy post oraz do obserwacji
    odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak urodzi sie synek bedziecie mieszkac z rodzicami czy na swoim ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważasz, ze to jest zbyt prywatne ? Ale, rozwieje Twoje wątpliwości oczywiście idziemy na swoje ;)

      Usuń
  3. Przyznaję bez bicia że ekspertem od kobiecej mody nie jestem,ale napiszę co widzę,moim zdaniem wyglądasz prześlicznie a całość prezentuje się super. Ale to tak męskim okiem widziane... :-) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój nowy blog stasiekgorny.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jesli zaobserwujesz i zostawisz komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie prezentujesz sie naprawde fajnie! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba takie połączenie.
    Super zestaw!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kobaltowy kolorek! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

TOP