26 sierpnia 2017

BIAŁA BLUZKA W POŁĄCZENIU Z RÓŻEM


 Dzień dobry. Wpisy niestety opóźniły mi się o jeden dzień, wczoraj nie miałam na to siły, wybaczcie. Co za tym idzie wyprzedaż pojawi się jutro ( 27 sierpień - niedziela).  Dam znać  <3. Kochane polećcie mi jakieś sklepy z jeansami ciążowymi, nie licząc H&M. Szukam i szukam i nic nie mogę znaleźć.

 Tym razem, również postawiłam na odkryte ramiona, jednak bluzka różni się zdecydowanie od tej z poprzedniego wpisu. Sama nie wiem, która jest lepsza. Ciężki wybór. Każda ma w sobie coś wyjątkowego i oryginalnego. Do tego różowe szorty, ulubione sandałki i nowy zegarek od Michael Korsa, który jest prezentem urodzinowym od narzeczonego. Uwielbiam błyskotki tej marki. Ciągle czekam na nową dostawę w Zalando torebek MK, model Yet Set Crossbody, jednak nadal cisza. Chcę pudrowy róż lub brąz. Jednak nadal nie wiem, który kolor będzie leszy. A teraz zostawiam Was z nowym look'iem a ja zabieram się za rybę po grecku. Miłego weekendu, do jutra. Buziaki ;*.

bluzka - TUTAJ  |  szorty - Biedronka  |  zegarek - Michael Kors model 5263  |  szminka - MAC

8 komentarzy

  1. Jak dla mnie spodnie ciążowe najlepsze h&m. Byłam tydzień temu, kupiłam i mam upatrzone jeszcze jedne czarne i leginsy 😍 W poprzedniej ciąży miałam tez z c&a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja ;). Szukałaś może w C&A spodni ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

TOP