18 września 2017

CZARNA BASKINKA & HAFTOWANE RÓŻE


Witajcie kochane ! Dawno nie było tutaj żadnej stylizacji, w sumie stęskniłam się za  nimi. Mam bardzo dużo wpisów do dodania i żeby wszystkie je ogarnąć w czasie musiałabym dodawać te wpisy, codziennie przez co najmniej dwa tygodnie. Jednak na tą chwilę nie jest to realnie. Nie mam w sobie tyle mocy a mój kręgosłup i oczy przede wszystkim. Staram się i tak, być tutaj systematycznie co dwa maksymalnie trzy dni.
Wracając do dzisiejszej, czarnej stylizacji. Tym razem możecie zobaczyć baskinkę z kilku wpisów wcześniej ( tutaj link do tego wpisu) w czarnej wersji. Zamówiłam ten sam rozmiar z tej samej strony a jak widać ta jest większa od białej, a wtedy miałam mniejszy brzuch. Już nie wiem na co patrzeć przy zamawianiu, no nic czasami bywa i tak. Na ustach czerwona szminka, która jest w odcieniu nieco wpadającym w pomarańcz. Brakowało mi ciemnej, intensywnej, czerwonej szminki w macie. Szukałam, szukałam i znalazłam! :D Zamówiłam tym razem odcień Ruby Woo, standardowo z firmy Mac. Na zdjęciach u innych dziewczyn ten kolor  wygląda fenomenalnie. Mam nadzieję, że sprawdzi się i u mnie. A teraz zostawiam Was z nowym wpisem a ja uciekam, buziaki :*.

bluzka - TUTAJ  |  legginsy - Paulo Connerti  |  sandałki - Renee  |  szminka - MAC Lady Danger

17 komentarzy

  1. Ślicznie się prezentujesz w takim wydaniu!! Długo jeszcze do końca?
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, stylizacja dzięki tunice jest mega kobieca :) Podoba mi się!
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna bluzka;) i modelka;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną bluzeczkę z haftowanymi różyczkami. W tej wyglądasz bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzeczka. Bardzo kobieco wyglądasz . Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka świetna, bardzo do Ciebie pasuje :)
    Podoba mi się całe zestawienie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kg już przytyłaś? Na kiedy masz termin porodu? Wolałabyś rodzić naturalnie czy cesarka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz mam 9 kg na plusie , termin zachowamy dla siebie, chyba czeka mnie cesarka, o ile maluszek sie nie obrócił. Dzisiaj mam wizytę to się dowiem 😉.

      Usuń
    2. I jak po wizycie? Maluszek obrócił się? :)

      Usuń
    3. Tak obrócił się na całe szczęście 💞. Rośnie jak na drożdżach, jest większy niż na swój "wiek" 💗. Rośnie duży, zdrowy chłopak. 😊.

      Usuń
    4. A ty rośniesz razem z nim :D

      Usuń
  8. Uwielbiam hafty! jesienią także nie wychodzą z mody ;) wyglądasz super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciąża Ci służy kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bluzeczka, ładnie jest Ci z czerwonymi ustami ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP