29 stycznia 2018

WRÓCIŁAM ❤ ! / CZERWONA PARKA


 Witajcie kochane <3! Nie mogłam się doczekać, aż do Was wrócę. Aż zacznę od nowa pisać. Brakowało mi tego. W sobotę byliśmy na sesji zdjęciowej. A ja już nie mogę się doczekać efektu końcowego. Planuje zamówić kalendarze z tej sesji oraz zdjęcia na płótnie. Jaką stronę polecacie do wykonania tych rzeczy ?
 Za kilka dni w końcu wybieram się do fryzjera. Na pewno podcinam włosy więcej niż zawsze, do tego chce sombre lub refleksy, ale ciągle się waham. Decyzja ostateczna zapadnie na fotelu w czwartek. Dodatkowo za kilka dni chcę zrobić wyprzedaż szafy, będzie kilka ubrań z okresu ciąży, ten model kurtki w różnych kolorach, botki, ubranka Olivierka, z których już wyrósł ( rozm. 62 )  itd. - najprawdopodobniej w tej piątek ( o ile wyrobię się ze wszystkim). Miłego poniedziałku <3.

parka - TUTAJ  |  sweter - TUTAJ  |  jeansy - @  |  botki - Renee |  torebka - Michael Kors via Zalando | szminka - MAC Honeylove 
parka - TUTAJ 
sweter - TUTAJ  
jeansy - @  
botki - Renee
torebka - Michael Kors via Zalando
szminka - MAC Honeylove 


Zapraszam na mój profil na Instagramie, tak jest niemalże codziennie - znajdziecie mnie pod nazwą 

9 komentarzy

  1. Mogłaś zrobic post na temat porodu. Jak maluszek sie czuje itp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sweter:) Też lubię buty z renee ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również kupuję w renee! 😋 Teraz szykuje się na wiosenne nowości 😊😊

      Usuń
  3. Widać po dłoniach, że nadal jesteś opuchnięta, prawda?
    Ile przytyłaś w ciązy a ile już kilogramów Ci spadło? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kurteczka, mam podobna tylko że w kolorze różowym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny synek! Też bym chciała żeby wkoncu się udało... my staramy się juz ponad rok i dalej nic. A Wy ile się staraliscie ? 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz wspaniale ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd jeansy? 😊
    Pozdrawiam 😊😊

    OdpowiedzUsuń

TOP