1 lutego 2018

RÓŻOWA PARKA


 Dzień dobry. Dziś kolejna odsłona tego modelu parki, tym razem wybrałam kolor różowy. Już nie wiem, który kolor podoba mi się najbardziej. Cały zestaw postanowiłam zestawić jedynie w dwóch kolorach. Na ustach szminka, o której zapomniałam.
 A teraz zabieram się za wyprzedaż szafy, żeby na jutro wszystko było dopięte na ostatni guzik, a trochę tego mam :D. Miłego dnia.

Ps. na stronie, z której pochodzi kurtka jest aktualnie fajna promocja walentynkowa, którą znajdziecie się pod tą nazwą klik >>> valentines sales 2018

parka - TUTAJ  |  legginsy - Paulo Connerti  |  torebka  - Michael Kors via Zalando  |  buty - DeeZee  szminka - MAC Candy Yam Yam
parka - TUTAJ 
legginsy - Paulo Connerti
torebka  - Michael Kors via Zalando
buty - DeeZee
szminka - MAC Candy Yam Yam

2 komentarze

TOP