8 lipca 2013

8/07/13 - mint pants

Cześć Kochani ;)! W dzisiejszej stylizacji postawiłam na miętowe spodnie oraz białą bluzkę z szarym akcentem.Kolor miętowy zawładnął naszymi szafami nie od dziś.Uwielbiam ten kolor i te spodnie.Natomiast bluzka pochodzi z najnowszej kolekcji mosquito 'LOVE COTTON' jestem zachwyconą tą kolekcją na pewno na jednej bluzce sie nie skończy ;)! Dodatki stanowią beżowe szpilki oraz naszyjnik w trójkąty.

Jejku jeszcze 4 dni i będziemy nad morzem tak długo czekaliśmy na ten cudowny tydzień a tu tylko 4 dni ;)! Pakowanie czas zacząć ajj <3! na pewno wrócę z mega dużą dawką zdjęć ;) Przypominam o konkursie,w którym możecie wygrać m.in takie spodnie, zapraszam tutaj ;)!







bluzka- mosquito
spodnie- ładnie mi w tym
szpilki- czasnabuty
naszyjnik- rozmaitości

25 komentarzy

  1. świetny zestaw i spodnie w moim ulubionym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw. Ja uwielbiam miętowe spodnie.,niestety ostatnio nie wiem co się stało podczas prania i mam plamy... jestem załamana i muszę kupić nowe :)
    życzę udanego wypoczynku nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM SPODNIE ;)! MUSZE W TAKIE ZAINWESTOWAĆ,KONIECZNIE ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do nas na zakupy www.ladniemiwtym.pl Mamy takie !!!

      Usuń
  4. Świetny strój ,a kolor spodni cudowny♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, ale najbardziej urzekły mnie spodnie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja - mega :) Uwielbiam miętowe spodnie :) Sama jestem w ich posiadaniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są cudne!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziękuję za komentarz, niestety nigdzie nie widze Cie u mnie w obserwowanych, ja juz Cie dodaje :) swietne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz ;-)

    sanvves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie szpilek , mięty i bieli jak najbardziej na tak , super stylizacja to jest to co lubie najbardziej ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw. Bardzo ładna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw!
    kolor miętowy! <3
    pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie wyglądają idealnie:) mają bardzo ładny kolor i pasują do butów:) bluzka jest fajna więc morał z tego taki że cała stylizacja jest boska!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) super bluzka z mosquito! zastanawiam się nad jej kupnem :> tylko możesz mi powiedzieć jaki kupiłaś jej rozmiar, bo nie wiem jak mam się odnieść do rozmiarówki na ich stronie (tzn. czy są to wymiary bluzki czy ciała) :>

    dziękuję za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń

TOP