6 lipca 2013

jasne jeansy + bomber

Cześć kochani !:) U mnie dzisiaj niestety pochmurno cały dzień. Na szczęście nawet to nie przeszkodziło mi na nową stylizacje,specjalnie dla Was ;) Jestem mega szczęśliwa,że pojawia się Was tutaj coraz więcej,dziękuje bardzo <3! W dzisiejszej stylizacji postawiłam na wiatrówkę inaczej znaną jako bomber oraz jasne jeansy z dziurami.Od dość dawna szukałam własnie takich spodni a tu proszę znalazłam je w sklepie JONA ;) Jestem z nich bardzo zadowolona . Pasują do sportowych,codziennych jak wyjściowych stylizacji.Dodatki stanowią  moje ulubione sandały i szara torebka bez,której nigdzie nie wychodzę.



kurtka-mosquito 
 spodnie-JONA 
bokserka-house
torebka-etorba
sandały- Salon_Anka
naszyjnik-rozmaitości

35 komentarzy

  1. krásná bunda a ty boty<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jak stylowo i elegancko, bardzo mi się podobasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurteczka jest super! ;)
    a powiedz mi, te sandałki wygodne są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sandałki są bardzo wygodne i stabilne ;)

      Usuń
  4. cała stylizacja baardzo mi się podoba:) ślicznie w niej wyglądasz:) a kurtka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. taka kurtka i jasne jeansy wyglądają rewelacyjnie:D uwielbiam takie zestawy:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne buty, ekstra wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie !
    piękna kurtka !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny secik !
    dodajemy do obserwowanych i na bloglovin ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty juz widzaiala u tylu bloggerek ze wryly mis ie w mozg, sa bardzo ladne, eleganckie i jakos do tej bluzy mi nie pasuja, gdyby zamienic je na cos bardziej sportowego byla bym w 100 % na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. poluje na taki żakiecik od dluzszego czasu, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. sandałki świetne !♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne spodnie\!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te szpileczki już gdzieś widziałam i potwierdzam raz jeszcze, są wspaniałe :) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna stylizacja! W moim stylu! Super żakiecik i spodnie i cała reszta też :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz! :) TA KURTKA ROBI SZAŁ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie buty♥
    wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. kurteczka jest extra! ładnie całość wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  19. super zestaw, tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne jeansy i kurteczka, uwielbiam kolorowe ubrania :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz. :) Bardzo fajnie widać ciuchy na tych fotkach.

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo ten outfit bardzo mi się podoba - każdy jego element jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz naprawdę pieknie! ;*

    A marynarka to jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetnie wyglądasz!!! Super stylizacjaa! :)

    OdpowiedzUsuń

TOP