22 lutego 2014

BROWN SHEEPSKIN

Cześć Kochani ;*:)?  Nie wiem jak u was ale u mnie wiosnę czuć w pełni.  Kocham to przejście z zimy na wiosnę.  Wszystko co nas otacza budzi się do życia,  coś pięknego. 
Kończy mi się pierwszy tydzień ferii  a jeszcze nie czuje się wypoczętą ale mam nadzieję to nadrobić.

Dzisiejsza stylizacja jest typowo wiosenna.  Mam na sobie kożuszek,  który idealnie spiszę się własnie na takie przejdzie o jakim pisałam wyżej.  Pod kożuszkiem mam tylko bluzkę z krótkim rękawkiem,  a było mi ciepło podczas zdjęć ! ;) Bluzeczka bardzo fajnie zgrała się z całością,  ma materiał,  który bardzo lubię.  Planuje zamówić taką samą bluzkę w czarnym kolorku.  Do tego ciemne jeansy z tally weijl,  brązową torebkę z dżetami oraz brązowe botki,  które są bardzo wygodne. Mogę w nich chodzić cały dzień a nogi w ogólnie nie bolą.  Pozdrawiam Was Miski i życzę udanego weekendu ;)
kożuszek - TUTAJ
spodnie - tally weijl
bluzka - oasap (tutaj)
torebka - superdodatki
botki - perfect_styl
naszyjnik - choies

33 komentarze

  1. fajny kożuszek! przejście z zimy w okres wiosenny to najlepszy czas:) ten lekki ciepły wiatr to już coś lepszego niż trzaskający mróz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamawiałam niedawno taką samą bluzeczkę, tylko czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwiczysz jeszcze? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie cie pogrubia ten kozuch ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rownież uwielbiam ten moment kiedy zima się kończy i dużymi krokami zbliża się wiosna ! Raz, że można w końcu zrzucić te ciężkie zimowe ubrania, a dwa że samo powietrze od razu robi się takie inne, rześkie i przyjemne. Genialny kożuszek, cała stylizacja jest na duży plus . pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny zestaw:) świetny kożuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kożuszek wspaniały, sama się przymierzam do zakupu podobnego :) Koszulka też mi się bardzo podoba :)

    _______________________________
    www.MonikaMacyszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie, u mnie już też bardzo wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz :) Robiła mi ponad 5 godzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja bardzo miło to wspominam :) następny będzie pewnie jeszcze dłużej ale dam rade :)

      Usuń
  10. ślicznie wyglądasz, kozuszek jest genialny, a torebeczka jeszcze lepsza, też ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. całość świetna, kożuszek i torebka najbardziej mi się podoba :) a co do butów, to pewnie zależy - jak dobrze wyprofilowane to i na takim obcasie noga nie boli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kożuszek cudny
    całość idealnie współgra

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kożuszek Karmel w połączeniu z granatem bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny kożuszek, od dawna chodzi mi taki po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna torebka, ciekawy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  16. kurteczka i buciki są świetne :) pasuje Ci brąz i beż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, ta kurteczka jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kożuszek bardzo ładny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. W końcu blog świetnie ubranej dziewczyny, która nie nosi rozmiaru 0 i nie jest niedożywionym wieszakiem :) Piękna jesteś i masz świetny styl. Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna stylizacja, a kożuszek genialny :D Ślicznie wyglądasz
    Wspaniały blog! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna stylizacja! :**

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

TOP