2015-08-04

HOLIDAYS 2015 - SUNNY BEACH | Day 2

Przyszedł czas na drugą część pobytu w Słonecznym Brzegu. Jak już mówiłam mieliśmy cudowną pogodę, żar lał się  z nieba. Nad naszym Bałtykiem pogoda jest zdecydowanie gorsza. Na pierwszych wakacjach z Kubą byliśmy w Mielnie i za prędko tam nie wrócimy. Nie ma porównania. Serio. Dzisiejszy wpis to drugi dzień w słonecznej Bułgarii. Postawiłam na piękną koronkową narzutę, która jest świetnym rozwiązaniem na plaże. Zapraszam do oglądania, a ja uciekam na ogródek, ponieważ przyszły do nas prawdziwe upały. Buźka ! ;*

                narzuta - TUTAJ 
 co miałam na sobie:
narzuta - TUTAJ  
strój kąpielowy - Bench via Snowbitch
paznokcie - Stylizacja Paznokci

 Po południu wybraliśmy się na miasto, oczywiście tradycja musi być powtarza co roku.  A mowa o malutkich rybkach, które usuwają martwy naskórek. Łaskotki są nie do opisania. Ktoś z Was korzystał z takich "usług"?
sukienka - TUTAJ
torebka - MK
japonki - CCC

Wieczorem wybraliśmy się na plaże. Widok na żywo jest dużo ładniejszy. Drinki na plaży, totalny chillout. Świetny klimat. Już mi brakuje tych chwil.

19 komentarzy:

  1. Cudownie! Chce żeby mnie tak rybki połaskotały :) masz śliczną sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne miejsce :) Z jakiego biura podróży pojechaliście? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile zapłaciłaś za tą replikę Korsa? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia :)
    narzutka i szara sukienka sąsuper

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam kiedyś :) faktycznie fajna plaża i też było mega ciepło, ale te tłumy nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ludzi jest bardzo dużo ;) Ale z drugiej strony plaża szeroka, także każdy znajdzie miejsce dla siebie ;)

      Usuń
  6. piękne miejsce :) świetną masz tą koronkową narzutkę :)

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, widać że wakacje udane ;) slicznie Ci w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda Wam dopisała ,świetna narzutka i szara sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, pozazrościć takiego wypadu :) narzutka na strój - świetna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia i piekny urlop!!
    pozdrawiam:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. co tu dużo mowić piękne stroje ale ładnemu we wszystkim ładnie ,a rybki ach to musi być fajne uczucie,,pozdrawiam Jolanta W

    OdpowiedzUsuń