6 sierpnia 2015

Holidays in Sunny Beach 2015

Zapraszam na trzeci a zarazem przedostatni wpis z naszego urlopu w Słonecznym Brzegu. Postanowiliśmy nie robić codziennie zdjęć, a postawić na totalną swobodę i relaks. Przez cały pobyt w Bułgarii, tylko przez 4 dni mieliśmy w rękach aparat.  Jest to idealne wyjście.
Zaraz po śniadaniu wybraliśmy się na zdjęcia, które były robione na przeciwko hotelu. Bardzo ładne i zadbane miejsce. Tym razem wybrałam beżowy top z bardzo ładnym zdobieniem na dekolcie oraz jasne jeansy.

top - TUTAJ |  szorty - TUTAJ
 top   - TUTAJ
szorty - TUTAJ
sandały - TUTAJ
torebka - TUTAJ

Zaraz po zdjęciach poszliśmy na plażę, gdzie przeważnie siedzieliśmy około czterech godzin. Moim numer jeden z Bułgarii jest morze. Przejrzyste, ciepłe ( czasami, aż za ciepłe), czyste na dodatek świetne zejście do morza, bez ukrytych zapaści itd.. Jak dla mnie rewelacja.
strój kąpielowy - Reserved

Selfi na jednej z uliczek w Słonecznym Brzegu. Jedyne co mi się nie podobało to brak koszy przy drodze.  Było to na prawdę uciążliwe.

W hotelu mieliśmy wykupione wyżywienie HB, dzięki czemu mogliśmy spróbować bułgarskich przysmaków jak i obiadów. Na jednym z takich obiadów wybraliśmy : spaghetti pomidore,  mix grill, sałatkę szopską oraz bułgarskie piwo.

12 komentarzy

1. super zdjęcia :) ja polecam opcję all inclusive :)) o nic się nie martwicie, jedzenia, napoi i przekąsek nie zabraknie :)) przepiękne bikini, pasuje ci idealnie :)
    PorcelainDesire

2. Świetne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :)

3. Jak dobrze ze mialas ubrania od firm bo inaczej nie mialabys w co sie ubrac bidulko.

4. Jej! Ta różowa torebeczka jest cudowna ^^ :)

NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

5. widzę ,że opalona jesteś ,piękne zdjęcia -top śliczny ,delikatny :)

6. ślicznie wyglądasz:) piękna bluzka:)

7. piękna stylizacja :)
    świetne zdjęcia :)

8. śliczny top ;)
    piękne morze <3

9. Super zdjecia! A Ty wygladaszp pięknie i kwitnąco :) w stylizacji urzekła mnie różowa torebeczka ;)

10. Fajne połączenie mody i relacji z wakacji. W końcu wyjście na plażę wiąże się z odpowiednim strojem, nie tylko u kobiet, ale i u facetów ;) Talerze z jedzeniem bardzo zachęcające do konsumpcji. Hotel się postarał :)