15 lutego 2016

CZARNA KURTKA, TREGGINSY & EMU AUSTRALIA


Po cudowny tygodniu spędzonym z narzeczonym wracam wypoczęta i pełna energii. Wpis z Zakopanego planuję na następny raz, czyli na ten wtorek bądź środę. Co do stylizacji wybrałam kolejny miejski look tym razem w Emu. Kocham te buty, są na prawdę super.
Lepiej zainwestować w coś dobrego, świetnej jakości, ponieważ oryginalne buty tego typu wyglądają sto razy lepiej na nodze, nie wyginają się ani troszkę, są bardzo ciepłe i tak bym mogła wymieniać dalej. Na wiosnę chce kupić jeszcze jedną parę w czarnym kolorze. Dlaczego na wiosnę? Ponieważ zamiast zapłacić  540 zł zapłacę 370 zł ;-). Do tego czarna, dość krótka kurtka, która nada się na zimę jak i przejście z zimy na wiosnę. Wszystko zależy co ubierzemy pod spód. Uciekam zgrać zdjęcia z Zakopanego na komputer i dodam coś na Facebook'a. Miłego dnia <3.

kurtka - TUTAJ  |  emu - Emu Australia via butsklep.pl
 kurtka - TUTAJ
tregginsy - Paulo Connerti
torebka - SinSay

17 komentarzy

  1. Fajna, luźna stylówka, u mnie coraz cześciej można obejrzeć takie ;) kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)
    Świetna torebka *_*

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. MEGA BLOG !
    FLARRI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja i gratuluję zaręczyn ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    super są te bucisze- widać, że mega wygodne, sama chętnie bym sobie takie sprawiła :)

    Gratuluję zaręczyn, a zdjęć z Zakopanego nie mogę się doczekać- piękne jest to miejsce :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tak z ukochanym spędzić czas w górach ;) Był czas ,że chorowałam na Emu ale już mi to przeszło ..... .Fajna stylówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie - bardzo mi się podoba, chocuaż to prosty, codzienny zestaw :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Bardzo klasyczna, ale na pewno bym się tak ubrała :) A buciki super, może uda mi się na kolejną zimę zainwestować :D

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że w końcu ktoś potwierdza zakup oryginalnych Emu! :)
    Ja też skorzystałam z promo http://www.mivo.pl/pol_m_Kobiety_Wybrane-marki_EMU-566.html bo do wiosny może już ich nie być a cena równe 50% rabatu :) Przyjemne zestawienie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

TOP