27 września 2017

GDZIE KUPUJE UBRANKA DLA NIEMOWLAKA ?


Dzień dobry <3! Ubranek jeszcze nie było w kategorii dla malucha. Nawet nie wiecie ile czasu spędziłam na przeszukiwaniu Internetu w poszukiwaniu ciekawych sklepów z ubrankami dla niemowlaka. Oprócz tych znanych sieciówek takich jak H&M, Zara czy Smyk nie było nic ciekawego. Jak już coś znalazłam to ceny były kosmiczne. Tak było do momentu, w którym nie zapoznałam się z asortymentem sklepu Fazy Mazy . Piękne ubranka w niskich cenach. W asortymencie sklepu znajdziecie m.in. body, śpiochy, kaftaniki, półśpiochy, pajace, bluzy, skarpetki, buciki i wiele innych. A teraz zobaczcie co ja wybrałam. 



Komplet body + półspiochy. Jak nie przepadam za niebieskim na ubrankach tak tutaj przepadłam, są piękne. Myślę czy nie zabrać ich na wyjście ze szpitala. Dokładny link tych body --> TUTAJ  i półspiochów --> TUTAJ . Produkty wykonane są oczywiście w 100% z bawełny, wyprodukowane w Polsce. Firma oferuję bardzo dużo ciekawych ubranek dla chłopczyka jak i dziewczynki, dodatkowo znajdziecie tam całe biały body, czapeczki itd. 


Body na ramiączkach, czapeczka i skarpetki. Tego typu body zamierzam ubrać małemu pod niebieskie na wyjście ze szpitala jak samo jak czapeczkę pod spód. Wydaje się być dobrą opcją. Te same body znajdziecie pod tym linkiem --> TUTAJ .Tak jak wcześniejsze wykonane w 100% z bawełny. Bezpośrednich linków do skaparpetek i czapeczki nie będę podawała, ponieważ jest taki wybór, że odeślę Was do całej kategorii z tymi maleńkimi dodatkami. A więc link do skarpetek --> TUTAJ, a tutaj link do czapek --> TUTAJ.  


Tutaj kilka propozycji ubranek ze sklepu Fazy Mazy


Moja opinia o sklepie Fazy Mazy ?
Jak najbardziej pozytywna. Firma ma przepiękne ubranka w cenach na każdy portfel. Ogromny wybór, porządna jakość. Jestem przekonana, że każda mama jak i przyszła mama znajdzie coś dla swojej pociechy. Ogromny plus za szybką wysyłkę i kontakt. Szczerze polecam.

12 komentarzy

  1. Ciuszki są mega słodkie :) Odpowiedziałam u mnie pod postem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze 😍 kochana pędź do lidla są przepiękne ciuszki z organicznej bawełny lupilu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuje zazwyczaj w Pepco sa swietne ubranka i w rozsadnej cenie, nie kupuje markowych ubranek bo dzieci szybko rosna i szkoda pieniedzy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też głównie pepco i smyk jak ma gajne promocje. Niestety pepco w rozm 56-62 nie mawiem nic ciekawego do zaoferowania. Dopiero od 68 mozna zaszaleć 😀

      Usuń
  4. ooo jakie urocze ubranka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i urocze cuuszki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy kupujesz wózek i gdzie ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W październiku, Wrocław a jak nie to przez internet 😉

      Usuń
  7. Serdeczne dzięki za super rozpiskę :) Bardzo pomogła przy pierwszych zakupach. Przy pierwszym dziecku nie jest łatwo ;) Przy kolejnym będę już uzbrojona w niezbędną wiedzę! Jeśli chodzi o ubranka to serdecznie polecam DearEco. Bawełniane ubranka to numer jeden w wypadku mojej wyprawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, firma wygląda naprawdę w porządku pod względem opinii czy zaprojektowanych i zrobionych ubrań. Oddaję szacunek! Jestem podekscytowana, aby kupić ubranka dla niemowląt właśnie stamtąd. Też mam ten problem, że mam pierwsze dziecko i niestety nie mogę sobie pozwolić na powołanie się na własne doświadczenie. Trochę trudne i stresujące jest to całe kompletowanie wyprawki, ale pewnie każda z Was przez to przechodziła ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te ubranka. My zaopatrywaliśmy się w sieciówkach, czyli polowanie na promocje :) Poza tym jak już ktoś w komentarzach wspomniał, Lidl ma świetne akcje dziecięce z ciuszkami naprawdę dobrej jakości. Często też wchodzę na stronę https://wyprawkowy.pl/dla-niemowlat-167 i tamte ubranka też mega dobrze nam się sprawdzają. Szczególnie lubię rampersy. Co do Fazy Mazy, nie znam, ale chętnie sprawdzę co i jak.

    OdpowiedzUsuń

TOP