25 września 2017

NARZUTA, SUPERSTARY & SZARA TOREBKA GUESS


 Witajcie kochane ;*. Powoli, powoli odkopuje się z wpisów, które chciałam dodać w pierwszej kolejności. Wrzesień był miesiącem zdecydowanie poświęcony całej kategorii dla Olivierka. Jednak  powoli wracam do swoich stylizacji, za którymi zdecydowanie się stęskniłam. Chociaż ja rosnę i zaczynam się sobie nie podobać..., ale to nic zrzucimy wiosną, oby tylko maluszek rósł zdrowy i rozwijał się prawidłowo. Za niecałe 3 tygodnie mamy z Kubą zarezerwowaną sesję zdjęciową, aby uwiecznić ten szczególny i wyjątkowy czas jakim jest ciąża.
 Wracając do dzisiejszej stylizacji. Kolory, które bardzo lubię różowy, szary i czarny. Narzutka sprawdza się super, ma piękny pastelowy kolor. Do tego nowa, torebkowa miłość Guess <3. Spodnie kupione w sieciówce H&M i szczerze mówiąc jestem średnio z nich zadowolona, jedyny plus to fakt, że mają pas ciążowy. Jednak nie lubię kupować spodni w tym sklepie, ponieważ wszystkie są na mnie za długie i muszę je podwijać. Mam nadzieję, że te będzie dało się jakoś zwęzić w nogawkach. Kosztowały 129 zł, cena nie jest adekwatna do jakości. Najchętniej wskoczyłabym w swoje stare jeansy, ale z tym muszę jeszcze trochę poczekać. 

narzuta - TUTAJ  |  bluzka - Biedronka  |  spodnie - H&M Mama  |  torebka - GUESS via Answear  |  buty - Adidas Superstar via Zalando  |  zegarek - Michael Kors
narzuta - TUTAJ 

16 komentarzy

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja! Świetne zdjęcia! Trzymam kciuki za maluszka! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/powiew-jesieni-kapelusz-i-szary-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie wygladasz :)
    pieknie dobrane kolory
    buty genialne <3 nie widziałam w sklepie akurat takiego koloru
    sliczny


    obserwuje
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze trochę i maleństwo bedzie z wami ;) czekam na post o wózku dla Oliviera

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudnie wybralas to kolorystycznie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u look so nice :)
    hope we can support each other :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna jest ta torebka, zakochałam się w niej!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudownie wyglądasz :D Ciąża zdecydowanie Ci służy, bo promieniejesz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, ciąża Ci służy:)

    OdpowiedzUsuń

TOP