24 września 2017

NOWOŚCI ❤ #GUESS #MAC #MICHAELKORS #ADIDASSUPERSTAR


Witajcie kochane <3. Dawno a nawet bardzo dawno nie było tutaj wpisu na temat nowości, ostatni ponad rok temu. Teraz postanowiłam skorzystać z okazji i taki wpis dodać. Dlaczego ? W ostatnim czasie stałam się posiadaczką, na prawdę fajnych produktów, różnych znanych marek. Musiałabym nie być sobą, gdybym nie kupiła ich na promocji, nawet takiej małej. Jestem zdania, że lepiej poszukać kodów rabatowych i kupić ten sam produkt tylko w niższej cenie. To co zaczynamy, zapraszam niżej.


 * Torebka GUESS. Mój numer jeden ze wszystkich nowości. Jak wiecie nie raz pisałam, że czekam na dostawę torebki od Michela Korsa. Jednak dobrze, że nie przyszła ona na czas. Początkowo szukałam czarnej torebki tylko inny model, dokładniej pisząc Guess Delaney. Niestety, albo i stety była wszędzie wyprzedana. Zaczęłam rozglądać się za innymi kolorami i od razu wpadła mi w oko szara z kolekcji Guess Jeans, którą zamówiłam na stronie Answear. Początkowo kosztowała 649 zł a ja zamówiłam ją za niecałe 500 zł, tutaj link do tej torebki dla zainteresowanych.

* Zegarek MICHAEL KORS model 5263. Drugi zegarek od Michael Korsa jaki posiadam. Dostałam go od narzeczonego na 22 urodziny. Jest przepiękny, w kolorze różowego złota, czego zdjęcia niestety tak nie oddają. Myślę jeszcze nad zakupem jednego zegarka tylko w kolorze srebra, jednak tym razem zastanawiam się nad marką Guess. Jaki model polecacie ?

* Buty ADIDAS SUPERSTAR. Ten model butów miałam już kilka razy i zawsze do nich wracam. Tym razem wybrałam kolor morelowy. Miałam spory dylemat między tym kolorem a klasycznym czarnym. Ostatecznie wybrałam ten model, jednak czarne i tak chcę zamówić w październiku bądź na wiosnę. Na żywo prezentują się rewelacyjnie. Zamówione na Zalando na dziale dziecięcym. Początkowo kosztowały 329 zł, sklep przecenił je na 259 zł a ja miałam swój kod rabatowy -15 % . Link do tego modelu tutaj.

* Szminka MAC odcień Ruby Woo. Jak wiecie jestem wielką fanką szminek tej marki. W swojej kolekcji mam już 10 różnych odcieni a mi ciągle mało i mało. Na pewno chcę zamówić jeszcze 2 maksymalnie 6 szminek. Tym razem mój wybór padł na piękny, czerwony kolor w macie. Wygląda przepięknie, klasycznie i mega kobieco. Kupiony standardowo w sklepie internetowym Douglas, dodatkowo na promocji - 20 %.

18 komentarzy

  1. Rzeczy są prześliczne, a promocje przy zakupie pewnie dodawały im uroku♥
    Zdjęcia robione bardzo estetycznie i design bloga również jest przepiękny.
    Trzymaj się ;*
    dysnomiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Roksano, poleć proszę szminke Mac (kolor). Chodzi mi o taką naturalna, z tendencja do różowego - nie brązu. Jedna taka widzę w Twoim układzie na górze, godzina 12:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi i róż to mam Please Me i Pink Plaid w macie a Cream Cup błyszcząca ;)

      Usuń
  3. Torebka cudna, ale po wejściu w link zauważyłam też różową wersję, więc gdybym miała wybrać, to pewnie wzięłabym własnie ten śliczny róż :)
    Kolekcja szmineczek z Maca super! Również planuję zegarek z Korsa, najlepiej w podobnym kolorze. Kochana, wiesz może w jakim sklepie był kupiony i ile kosztował? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też patrzyłam na różowa, ale w tym kolorze mam Obag, a szarej żadnej to tak czy siak wybrałaby szarą ;)

      Oj nie mam pojęcia, ale jak wpiszesz model to od razu wyskoczą Ci sklepy i orientacyjne ceny ;).

      Usuń
  4. oo jakie świetne nowości! a ta torba - genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wzdycham to takiej torebusi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. great post dear. i really like the way your blog looks.

    www.ccaammblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny zestaw. Ta torebka przepiękna

    OdpowiedzUsuń

TOP