26 października 2017

JAKĄ WYBRAŁAM PODUSZKĘ DO KARMIENIA ?


Dzień dobry <3! Powolutku kończę wpisy wyprawkowe dla naszego synka. Zostały mi jedynie dwa posty. Zastanawiam się czy chcecie wpis na temat samego wózka i torby do szpitala ? Liczę na Was w komentarzach. Dziś temat poduszki do karmienia, na jaką się zdecydowałam i dlaczego właśnie ta. Początkowo chciałam kurę babci Dany, jednak po pewnym czasie stwierdziłam, że nie będzie do końca tak praktyczna, chociaż mogę się mylić, każdy ma swoje zdanie. Mój wybór padł na pięknie wykonaną poduszkę, w którą mały nie wtopi się do środka i będzie stabilnie na niej leżał. Zamówiona na stronie Little Diamond na Facebook'u. A teraz zapraszam Was do dalszej recenji poduszki do karmienia jak i poduszki motylek.

Ps. dziś wieczorem startuje konkurs, w którym do wygrania będzie ramka USG, taka jak na zdjęciu niżej, zaglądajcie na mój fanapge ---> mystylerooksanna


Poduszka do karmienia. Nasz wybór padł na firmę Little Diamond. Przeglądając profil sklepu na Facebook'u moją uwagę przykuły poduszki do karmienia, które wyglądały świetnie. Co mam na myśli ? Miały piękne wzory, ale przede wszystkim były nabite i wyglądały na porządnie wykonane. Przeglądając allegro czy inne strony te poduszki były miękkie i wyglądały jak jaśki do spania. A wiadomo taka poduszka musi być stabilna, żeby maluszek się w nią nie wpadał a spokojnie mógł leżeć. Przy czym denerwował by się mały i ja. A tutaj poduszka wydaje się spełniać moje oczekiwania w 100%, aczkolwiek to będę mogła potwierdzić dopiero przy użytkowaniu za jakiś czas. Nasza poduszka jest miękka i delikatna zarazem. Wybrałam wzór koali na jasnoszarym minky. Efekt końcowy wyszedł pięknie. Polecam !


Poduszka minky. Chyba zwariowałam na ich punkcie, serio. Do wózka, do łóżeczka czy do łóżka będę miała po jednej. Wydają się być na prawdę fajne i praktycznie. Oczywiście, dobiero za jakiś czas zobaczymy jak Olivier na nie zareaguje. Miejmy nadzieję, że będą to jego ulubione poduszki. Tym razem wzór padł na koale i szare minky. Wszystko pięknie i dokładnie wykonane. Już nie mogę się doczekać, jak malutki będzie tu trzymał główkę.


Moja opinia o sklepie Little Diamond?
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona przede wszystkim jakością poduszki do karmienia, na rynku jest ich tyle, że ciężko trafić na coś na prawdę dobrego. Nasza jest świetnie wykonana, stabilna i na pewno posłuży nam w późniejszym etapie, gdy maluszek będzie próbował siadać, będzie ona dla niego świetnym zabezpieczeniem. Poduszka motylek, również jest świetna i też szczerze polecam. Do wyboru jest na prawdę dużo różnych materiałów jak i minky dla chłopczyka i dziewczynki. Kontakt ze sklepem bardzo dobry, na odpowiedź czekałam dosłownie chwilę, jakość produktów na najwyższym poziomie. Paczka pięknie zapakowana co dodatkowo cieszy oko. Dla mnie wszystko na ogromny plus, szczerze polecam.

14 komentarzy

  1. Witam, jako że szyjemy podobne produkty to postanowiłem się ustosunkować do powyższego posta, firmie Little Diamond gratuluję pięknych produktów :) przy czym jako że szyjemy również poduszki do karmienia tego samego typu chciałem się wypowiedzieć w jej temacie. Poszliśmy bowiem krok dalej i zwyczajnie wszywamy wewnątrz obszyte wypełnienie w samą poduchę wszywamy kryty zamek. Co nam to daje? Możliwość wymiany samej poszewki ale przede wszystkim łatwe pranie tego typu produktu, to jest poducha do karmienia i bardzo szybko się brudzi, poduszki tego typu (nie wiem jak te powyżej) są dość duże, nasze mają blisko 60cm szerokości, pranie ręczne jest kłopotliwe w tym wypadku. Poducha na pewno świetna ale jeśli chodzi o praktyczną stronę to względem wpisu powyżej jako jedna z tych innych firm postanowiłem to napisać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za ilość "wyprawkową" jaką szykujesz. Tyle kompletów kocyków czy poduszek... Oby Ci się to wszystko przydało. Wszystko jest przepiękne, ale uważam, że połowy tych rzeczy nawet nie zdążysz wykorzystać. Sama jestem teraz w ciąży i kompletuje wszystko ale po pierwszym dziecku wiem niestety jak te piękne rzeczy wyglądają w praktyce. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonane, na pewno posłuży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby się sprawdziły, ale prezentują się naprawdę cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać aż wśród tych wszystkich rzeczy pokażesz swoje maleństwo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chce wpis o wózku ♥ jestem ciekawa jaki wybraliście

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale prześliczna!!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny wzor!
    Tym razem i ja zaopatrzylam sie w tego typu poduszki. Do karmienia i motylka do wozka 👍
    Mam nadzieje ze spelnia swoja role 😊
    Paolina paolina

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny wzorek ma ta poduszka!

    OdpowiedzUsuń
  10. powiedz kochana co tam wypelnialas do szpitala do Dzierżoniowa taaak? trzeba jakoś się specjalnie przygotować co wymagają ? chyba też wybiore ten szpital przy porodzie ale u mnie jeszcze sporo czasu ;) masz juz spakowana torbe do szpitala
    Ps. kiedy następny wpis ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam kilka kartek m.in co mam zabrać ze sobą do szpitala dla siebie i dla maluszka, plan porodu, oznaki porodu itd., napisz do mnie to wyśle Ci te kartki jak chcesz ;). Nie wypełniałam nic na miejscu. Położna dała mi do wypełnienia w domu.

    Następny wpis już jutro, kosmetyczny ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post. Wybór bardzo dobry, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

TOP