21 października 2017

PERSONALIZOWANE ZAWIESZKI DO SMOCZKA


Dzień dobry ! <3 Dziś personalizowane zawieszki do smoczka, która stały się ostatnich mi czasów popularne, głównie na platformie Instagram.  Oczywiście i ja musiałam je zamówić dla naszego synka. Nie mogłam się zdecydować jaki wzór i takim sposobem wybrałam dwa. Strona na jakiej zamówiłam te zawieszki to First_needs_handmade na Instagramie.

Odbiegając na chwilkę od dzisiejszego tematu postanowiłam zmienić markę i model wózka. Dlaczego ? Anex Cross skradł moje serce już jakiś czas temu, jednak kiedy dołączyłam do grupy na Facebook'u bardzo dużo dziewczyn sprzedaje ten model, zaraz po tym jak ich maluszki wyrastają z gondoli, średnio po pół roku użytkowania. Ten fakt nieco mnie zmartwił, większość decyduje się na inną spacerówkę niż tą z kompletu. Powód? Ciężka, nieporęczna, duża i wyglądem też jakoś nie powala. Nie widzę sensu kupowania tego modelu i po pół roku marudzić, że chcę coś innego. Na dodatek nasz syn urodzi się zimą, co za tym idzie i tak nie będę często wychodzić na spacer. Gondola jest na prawdę piękna, jednak ta spacerówka już nie.... Nie pozostaje mi nic innego jak szukać czegoś innego, myślę nad marką Bebetto model Tito, która z Was posiada ten wózek ? Za jakiś czas, dłuższy czas i tak będę chciała kupić spacerówkę Greentom. A teraz zapraszam Was do dalszej części wpisu na temat tych cudownych zawieszek od First_needs_handmade .


Jak pisałam wyżej wybrałam dwa modele, które skradły moje serce. Jeden z nich to piękny w kolorze błękitnym z dodatkiem bieli, szarości i drzewa klonowego. Wygląda świetnie a przede wszystkim jest solidnie i dokładnie wykonany. Materiały z których jest zrobiony to silikon i drzewo klonowe.
Na zdjęciu niżej Olivier sprzed 2 miesięcy. Niestety nie mam dokładniejszego zdjęcia, nasza dzidzia nigdy nie chce zapozować do zdjęć.


Druga zawieszka jest z napisem Olivier plus dodatki szarości i drzewa klonowego. Ten model zamiast kuleczek ma mniejsze kostki. Zawieszka jest lżejsza od pierwszej. Jestem pewna, że Pani Kamila spełni wasze oczekiwania i zrealizuje pomysły. Na profilu znajdziecie bardzo dużo zrealizowanych pomysłów w różnej kolorystyce, kształcie i oczywiście napisem. Dodatkowo możecie zakupić gryzaki dla swoich pociech. Szczerze mogę polecić First_needs_handmade . Czas realizacji jak i jakość wykonania super. 


12 komentarzy

  1. Sama spodziewam się dzidziusia (termin również na zimę) i też planuję zakupić zawieszki, oprócz swojej funkcji jaka pełni jest też fantastycznym wizualnie gadżetem. Na rynku jest tyle modeli że można przepaść :D
    Co do wózka, kupiliśmy Bebetto Torino kolekcja 2016, bardzo mi na niej zależało ze względu na ładniejsza wizualnie spacerowke. Generalnie wybór padł na ten wózek z kilku ważnych powodów a mianowicie; spora gondola,praktyczna spacerówka, pompowane koła,możliwość ustawienia miękkości amortyzatorów jak i pojemny kosz. Jeśli mogę wiedzieć termin na grudzień czy na styczeń? ;) pytam bo my mamy na styczeń i zakupiłam dwa kombinezony jeden 56 drugi 62, zastanawiam się czy w ogóle było warto czy wystarczy sam śpiworek :)
    Pozdrawiam Was cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdź Paradise Baby Excellent my wzięliśmy opcję z sama gondola za 850 zł😊. Na wiosnę kupimy osobno spacerowke, a fotelik samochodowy bierzemy z cybexa. Zawieszki śliczne 😊

    www.mamabezetatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te nowe zawieszki :)
    Ciekawe czy Oliemu się spodobają :)

    www.mamabezetatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatna rzecz, trzeba się w to zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP